Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Samme som Robot. Søkte i uke 5 og fikk vel innkallelse til ultralyd en uke eller to etterpå. Nå er jeg på ABC, men har fått innkallelse tidlig fra både Ahus og vanlig fødeavdeling på Ullevål tidligere.

Annonse

Samme som Robot. Søkte i uke 5 og fikk vel innkallelse til ultralyd en uke eller to etterpå. Nå er jeg på ABC, men har fått innkallelse tidlig fra både Ahus og vanlig fødeavdeling på Ullevål tidligere.

Når har du termin? Jeg er også på ABC. Bare gøy å høre andres forventninger og inntrykk...

Kanskje man ikke bør kuppe tråden men...

Når har du termin? Jeg er også på ABC. Bare gøy å høre andres forventninger og inntrykk...

Jeg har termin rundt 15. september. Spent på å høre den endelige terminen på OUL siden jeg ble flyttet litt på tidlig UL. Gleder meg veldig til ABC! Har ikke født der før, men hørt veldig mye positivt. Gleder meg til å føde et sted der jeg vet jeg kan ha vannfødsel, og jeg er garantert en jordmor som støtter mine ønsker om naturlig fødsel. Var heldig og hadde en fantastisk vannfødsel på Ahus i 2010, med en fantastisk jordmor. Men etter å ha vært der i praksis, og i tillegg jobber på fødeavdeling, så ser jeg at man ikke er garantert å være like heldig ;)

Har du født på ABC før?

Jeg har termin rundt 15. september. Spent på å høre den endelige terminen på OUL siden jeg ble flyttet litt på tidlig UL. Gleder meg veldig til ABC! Har ikke født der før, men hørt veldig mye positivt. Gleder meg til å føde et sted der jeg vet jeg kan ha vannfødsel, og jeg er garantert en jordmor som støtter mine ønsker om naturlig fødsel. Var heldig og hadde en fantastisk vannfødsel på Ahus i 2010, med en fantastisk jordmor. Men etter å ha vært der i praksis, og i tillegg jobber på fødeavdeling, så ser jeg at man ikke er garantert å være like heldig ;)

Har du født på ABC før?

Nei, dette blir min aller første fødsel. Jeg er så utrolig spent!

Har selv termin 4.August etter OUL. Tenkte bare jeg sku snike meg på og be deg fortelle hvordan det gikk om du var ute før meg:P

Jeg måtte ringe å etterlyse innkallelsen. Da viste det seg at kommunikasjonen mellom lege og sykehus ikke hadde gått så bra, legen mente han hadde bestilt time og sykehuset hadde ikke mottatt noe. Etter at jeg etterlyste innkallelsen tok det i underkant av en uke før jeg fikk papirene i posten. Så jeg ville ring dem med en gang på mandag om jeg var deg :)

Huff! Det er dette jeg er litt redd for at kan ha skjedd med meg også. Når jeg var hos legen i uke ti var det er en vikar for fastlegen som tok imot meg. Han virket litt usikker på ting og tang så jeg tror jeg får ringe på mandag ja... Tok det lang tid fra du fikk timen i posten til du skulle til UL?

Annonse

Jeg fikk time 3-4 uker etter, slik at jeg var hos UL på jeg var 17+6. De prøver nok å få en time til deg da så fort som mulig hvis det har skjedd en misforståelse. Jeg synes ihvertfall det virket sånn da jeg ringte Haukeland for å høre om jeg hadde fått time. Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...