Gå til innhold

Gode skoforslag under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første graviditet var jeg på en sportsbutikk og prøvde x-antall sko. Husker ikke riktig hva jeg endte opp med, men det var et par som ikke var spesielt kule, men som jeg følte jeg fløy med ;-) Anbefaler å prøve skoene på før du bestemmer deg ;-)

Annonse

Jeg har noen Nike joggesko, men hva de heter aner jeg ikke. Har imidlertid ikke kunnet bruke dem enda i år, da det fortsatt ikke er vårlig nok ute. Jeg ble anbefalt Asics, men på min fot passet ikke det merket i det hele tatt, så Nike passer meg perfekt! Du må nesten prøve for å finne det ut ja :)

Nå gleder jeg meg enda mer til kvalmen er over, magen popper frem og jeg kan spasere ute i joggesko og vårjakke!

Ecco biom! De er superlette og er fantastiske! Anbefales :) finnes i mange fine farger og utførelser. Se på ecco sine hjemmesider. Vet at euro sko og skoringen har disse, litt forskjell i utvalg fra butikk til butikk.

Jeg har jobbet i sports butikk og kan anbefale acics caiano eller hvordan det nå skrives.

Disse gir god støtte til ankelen og er bra gel demping i de.

Nike er faktisk ikke så gode sko, hvertfall ikke free, da det er ikke så god demping til å bruke ute. De er ok sko når man trener inne.

Annonse

Sist jeg var gravid brukte jeg bare Nike air, fantastiske!!

Fikk problem med "punktert" hælpute, det var etter det jeg

valgte de skoene.. Det var også godt med healcap i skoene..

Tror du må ut å finne de skoene som passer din fot og din

tyngde.. Lykke til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...