Gå til innhold

Gode skoforslag under graviditeten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har sko dere sverger på, nå når livet og føttene er litt mer velsignet ;-) tenkte å kjøpe NikeFree, da disse veier ingenting, hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoene er gode å gå i, men etter en times tid har føttene mine fått nok. Dette da de gir 0 støtte til foten. Har selv Nike free og bruker de stortsett hver dag, men angrer stortsett alltid at jeg tok de på meg :P

Skrevet

Er det sant? Oi, leste at de ikke var så gode under trening, men tenkte de skulle funke godt til hverdags. Hva med Nike shox? Eller hva de nå heter

Skrevet

Vet ikke helt hvordan de skoene er, men ville prøvd å funnet meg en sko som faktisk gir støtte til foten, og selvsagt en som sitter godt på DIN fot :)

Skrevet

Første graviditet var jeg på en sportsbutikk og prøvde x-antall sko. Husker ikke riktig hva jeg endte opp med, men det var et par som ikke var spesielt kule, men som jeg følte jeg fløy med ;-) Anbefaler å prøve skoene på før du bestemmer deg ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar damer:-) Da skal jeg og føttene mine på en liten shoppingrunde i helgen :-D

Skrevet

Jeg går bare i ecco. Er sorte,så ser ut som en joggesko.

Skrevet

Jeg har noen Nike joggesko, men hva de heter aner jeg ikke. Har imidlertid ikke kunnet bruke dem enda i år, da det fortsatt ikke er vårlig nok ute. Jeg ble anbefalt Asics, men på min fot passet ikke det merket i det hele tatt, så Nike passer meg perfekt! Du må nesten prøve for å finne det ut ja :)

Nå gleder jeg meg enda mer til kvalmen er over, magen popper frem og jeg kan spasere ute i joggesko og vårjakke!

Skrevet

Gleder meg masse til det selv! Blir godt å bli kvitt kvalmen og influensa-følelsen :-P Gått lei av å være sliten og uggen

Skrevet

bekkenet mitt har blitt mye snillere straks jeg kunne bytte ut vinterskoene med helt enkle campers. tror den tynne, flate sålen gjør at jeg går mindre stivt.

Skrevet

Ecco biom! De er superlette og er fantastiske! Anbefales :) finnes i mange fine farger og utførelser. Se på ecco sine hjemmesider. Vet at euro sko og skoringen har disse, litt forskjell i utvalg fra butikk til butikk.

Skrevet

reebok sine joggesko. ligner veldig på nike free. de er knallgod å gå med. har ingen problemer med at det ikke gir nok støtte til foten. :-D

Skrevet

Jeg har jobbet i sports butikk og kan anbefale acics caiano eller hvordan det nå skrives.

Disse gir god støtte til ankelen og er bra gel demping i de.

Nike er faktisk ikke så gode sko, hvertfall ikke free, da det er ikke så god demping til å bruke ute. De er ok sko når man trener inne.

Skrevet

Sist jeg var gravid brukte jeg bare Nike air, fantastiske!!

Fikk problem med "punktert" hælpute, det var etter det jeg

valgte de skoene.. Det var også godt med healcap i skoene..

Tror du må ut å finne de skoene som passer din fot og din

tyngde.. Lykke til;)

Skrevet

Ta deg en tur på løplabbet. Da får du sko til din fot tilpasset ditt bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...