Stella Maris Skrevet 4. april 2013 #1 Del Skrevet 4. april 2013 Hjelp altså. Som førstegangsmor-to-be er det søren meg ikke lett å vite hvor man skal begynne hen.. Skjønner jo at det er en del essensielle ting man må ha som vogn og bilstol, varme klær og poser, tåteflasker og seng... listen er tydeligvis lang... så er det alle tingene som hadde vært kjekt å ha, og alle tigene man tenker hadde vært kjekt å ha men som bare havner som nok en dings bakerst i det skapet sammen med alle de andre dingsene man en gang trodde man bare måttttteee ha. Hvor er det lurt å handle, sånn økonomisk sett? Ser noen reiser til Sverige og Tyskland for å handle. Noen som har erfaringer med å kjøpe litt større ting som barnevogn feks i Statene? Tror jeg har kommet frem til at det må være en firhjuling siden vi har en litt småvimsete bikkje som jeg ikke stoler hundre prosent på i forhold til en vogn med tre hjul? Vil ha litt store hjul, men bevegelige foran, blir en vinterbaby... Er det egne vogner laget for skandinaviske forhold? Sånn som det er med biler? Har sett litt på en ny bugaboo, men den har ingen bremse på håndtaket, og håndtaket kan ikke bøyes, så jeg er redd vinkelen blir feil for mannen.... Holder på å bli sprø i denne jungelen av utstyr. Godt det er en del mnd igjen før mini gjør sin grand antre. Hvilken ting kunne du ikke klart deg uten? Hvilken ting er gått inn i skapet med alle dingsene vi ikke egentlig trengte likevel? Og er det noen som har erfaringer med å kjøpe sånt som vogn, seng/vugge ol i utlandet? Da først og fremst Sverige, England eller Usa? hjeeelp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035301-hvordan-navigere-i-utstyrsjungelen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 4. april 2013 #2 Del Skrevet 4. april 2013 Google litt av de tingene du lurer på så finner du sikkert 50 svar her inne Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035301-hvordan-navigere-i-utstyrsjungelen/#findComment-145219843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rasekatten Skrevet 12. april 2013 #3 Del Skrevet 12. april 2013 vi fikk vinter baby, og brukte emmaljunga, med sportsunderstell, null problem på vinter, men den er det ikke brems på. av erfaring har jeg kjøpt alt for mye, vi flytta nå når henne var 2 år, og da fant jeg masse ting jeg hadde kjøpt som var glemt, både leker og masse klær med lapper på... var så mye som var kjekt og ha, men som ble glemt. så satse på at om nr 2 kommer at det også er jente, hehe... det beste er vel og tenke igjenom hva du mener er bra og kjekt og ha, ikke hva andre mener er bra og ikke... min erfaring er at hva alle andre mener, ikke må stemme for deg men som jeg fant ut av egen erfaring at det er kjekt med en seng som du kan ta av den ene siden på, for vi sleit og få henne i egen seng. så vi måtte kjøpe 2 senger. så mitt beste råd er og finn ut selv, og ikke gjør hva alle andre mener lykke til det som er dumt med og kjøpe fra utlandet er jo vist det skjer noe med det, så er det ikke så lett og få byttet eller fikset kansje Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144035301-hvordan-navigere-i-utstyrsjungelen/#findComment-145245892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå