Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #1 Skrevet 4. april 2013 Kjøpte barnehagebilder i fjor, og betalte den regningen. Likevel fikk vi purring utpå nyåret. Sendte printscreen min nettbank som beviser at regningen ble betalt. Fikk beklagelse da og beskjed om kaste purringen og ikke bry meg om purregebyr. Mottok 2.purring i midten av februar. Sendte igjen mail og ba de lese det jeg hadde sendt tidligere. Fikk nok en gang beskjed om å kaste purringen, og unnskyldning, slikt skulle ikke forekomme. I dag mottok jeg et "¤&%/"%/ inkassovarsel på samme regninga! Jeg klikker snart i vinkel! Hvorfor gjør de dette?! Er det noe jeg kan gjøre, utenom å si fra? Kan jeg true med anmeldelse eller noe??? Anonym poster: 6b0b6de9af2ab2485170f9da9f974442
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Ring og få dem til å ordne det mens du har de på tråden! Anonym poster: d636b082d205c1aa5346c9f3d898a856
HeleneBeate Skrevet 4. april 2013 #3 Skrevet 4. april 2013 La hele driten gå til inkasso, så blir det de som må betale inkasso-salær. Husk bare å ta vare på mailene du har sendt som en dokumentasjon på at du har gjort ditt for å ordne opp i det.
Lillie Vanillie Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Du kan bestride kravet. http://www.finndittkredittkort.com/slik-bestrider-du-et-inkassokrav/
Anonym bruker Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Send dem følgende e-post: "Jeg bestrider kravet. Regningen er betalt. Dere er idioter." Så har du gjort din del, nemlig informert om bestridelse. Anonym poster: 5df3fc07bde36cc354f7c1e55420a28d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå