Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 dager over termin i dag. Var på overtidskontroll på sykehuset, og hadde et vagt håp om at de ville sette fart på sakene, men han har det tydeligvis så vanvittig godt der inne, at det godt kan drøye før han trenger å finne utgangen... :)

Trøster meg med at det tyder på at han er frisk og rask og har det fint! Har dere begynt på kjerringrådene eller? ;)

42 uker på en prikk idag... dvs 11 dager over termindato og jeg har vært på sykehuset og blitt "satt igang".. dvs har fått en ballong og skal tilbake i morgen og legges inn. Var visst litt moden og legen fikk vel inn 1,5 finger eller noe.. så nå håper jeg han er ute før helga er over :-D endelig skjer det noe

Det er sååå kjedelig å gå vente sånn!!

Jeg håper det skal skje noe i natt jeg!

Kjærringråd.Vi hadde sex i går og tenkte å ha det igjen nå :)

Jeg har prøvd å danse han ut idag :P

Han har vært mer aktiv i kveld enn på lenge, så kanskje?? :P

Har dere prøvd noe?

Jeg skal på overtidskontroll på mandag, da er jeg da 8 dager over..Håper at det vil starte av seg selv før den tid!

Har dere noen tegn da jenter?

Jeg er jammen usikker på om det er noentingen her :/

Annonse

I natt har jeg ligget med noen mensenlignende smerter.En trykk på en måte helt nederst i magen samt et press i ryggen.

Kjenner meg støl egentlig.

Kanskje det er starten på noe?? :) :) :)

Skulle gitt mye for sånne symptomer! Håper det er igang hos deg! Lykke til :)

Annonse

Hei jenter!Nå er det ikke sånn lenger :/ Mensensmertene har stoppet men føler meg støl ennå.Men har begynt å klø på strekkmerkene på magen :( Jeg håper det kan ta seg opp igjen Ila dagen..Vil ikke bli satt i gang!!

Hvordan er det med dere?Skjer det noe?

Har hatt vondt i ryggen i dag, sånn mens vondt. Men nå er det borte igjen. Har hatt sånn før, uten at det har skjedd noe mer.... Så akkurat nå er jeg suuuuper lei og har bare lyst til å klage!! Lyst til at noe skal skje snart. Er redd for at hun skal bli stoooor når jeg går over.. Dagens klage innlegg ;)

Det er lov å klage litt, Bentix:-)

Her skjer det heller ikke noe. Ikke noen vondter heller, bare mye sterke kynnere. Kan jo håpe at de modner litt i alle fall.

Det er jo uansett ikke lenge igjen for noen av oss nå, men man mister liksom litt troen. Det gjør jeg i alle fall. Jaja, vi skal jo i alle fall på kontroll til uken. Da vet vi litt mer. Jeg vil jo helst ikke settes i gang denne gangen, så om alt ser bra ut kommer jeg til å prøve å gå en stund til. Det må jo starte før eller siden!!

Hvordan er det med deg IceNose?

Det er lov å klage! :) Bebisene må komme snart!!

Jeg har hatt mye kynnere idag!Og jeg har nesten ikke hatt kynnere i svangerskapet.Vet knapt hva det er..De er ikke vonde eller ubehagelige,det bare strammer.Jeg håper jo at dette kan være et tegn!?Han presser litt også nå men ikke voldsomt mye.

Noen endringer hos dere jenter?

Her skjer det heller INGENTING. Begynner å miste troen på at han kommer til å klare å finne frem på egenhånd. Noen andre enn meg som bekymrer seg mer disse dagene? Føler jeg har hørt så mange skrekkhistorier om at det er "farlig" å gå overtid. Regner jo selvfølgelig ikke med at det er direkte farlig, da hadde vel ikke sykehuset latt meg gå så lenge.. Men jeg er mye mer obs på å dulte borti magen hvis nurket har vært rolig en stund. Stakkar, han får ikke mye fred om dagen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...