Gå til innhold

Kurvsystem til å henge i taket? + spørsmål om sko

Anbefalte innlegg

Mannen mener å ha sett en annonse/omtale om kurver som man kan henge i taket og "dra til seg" ned til stellebordet (med bleier, bodyer, kluter o.s.v. i - vi har litt plassmangel!!), men husker ikke noe mer om hvor, hvilken leverandør o.s.v. Jeg har søkt litt på nett, men uten å finne noe. Noe som skjønner hva han snakker om, og har en link eller to å legge ut?

En annen ting; En lokal skobutikk har opphørssalg, tenkte jeg skulle se om jeg fant noen baby/barnesko, men hvor gamle er babyene når de begynner med sko, og hvilken str ca bruker de da? Jeg har termin om noen uker, så sommersko er sikkert ikke så aktuelt å kjøpe, men utover høsten, når ungen er 5-6 måneder, er det kanskje mer behov??

Fortsetter under...

De første skoene jenta i fikk fikk hun når hun var 8-9 mnd. De var da i str 19. Dette var på sommeren.

Vinteren før brukte hun skosokker fra reima. Stonez eller hva de heter er også veldig ok har jeg hørt.

Skikkelige sko trenger de jo ikke så mye før de reiser seg og tar noen skritt :-)

Var på en utstyrsforretning i går og prøvde å forklare hva jeg mente med de kurvene, de skjønte hva jeg siktet til men mente produktet ble levert av Stera som ble avviklet i 2009, så det var ikke å få tak i lenger ... Så hvis noen hører om noen som har noe sånt liggende og vil selge, så si gjerne ifra :)

Når det gjelder sko, så hadde jeg ikke kjøpt noe før du ser at barnet har behov for det. Da vet du hvilken årstid det er, hvordan været er, og hvilken størrelse barnet trenger. Det anbefales også at barnet prøver skoen – noen barn har brede føtter, andre har smale osv. Du risikerer egentlig å kjøpe noe du ikke får brukt, billig eller ei. :-) Vi kjøpte ikke sko før sønnen vår var over et år. Han gikk ikke før han var 16 mnd. og hadde ikke bruk for før det. Brukte Stonz (skosokker) når han var i sandkassen. Personlig tenker jeg at barna skal få slippe stive sko før de faktisk har behov for det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...