Mamille Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Jeg har lusket litt her inne de siste ukene ettersom vi har strevd med å finne navn til vår lille gutt. Og jeg merker jeg blir så nysgjerrig på hva ungene deres heter! Det er jo en liten gjeng med "navnegale" damer (?) som ofte svarer i trådene, og jeg synes dere foreslår så mange vakre navn! I tillegg er flere av dere også veldig kunnskapsrike og bevisste i forhold til betydning, opprinnelse og stil på navnene. Hadde derfor vært kjekt om noen hadde lyst til å dele hvilke navn de har brukt på sine egne barn!
pinoisme Skrevet 4. april 2013 #2 Skrevet 4. april 2013 Åååå, Lyder Eugen er så pent!! Min sønn heter Albert. Jeg ville ha Albert Eugen, men mannen min var dessverre ikke enig i Eugen...
Vannmann35 Skrevet 4. april 2013 #4 Skrevet 4. april 2013 Hermine :-) Navn på nr to er ikke bestemt...
Lykketroll13 Skrevet 4. april 2013 #5 Skrevet 4. april 2013 Så det ble Lyder Eugen. Kjempefint navn!! Husker du hadde diskusjon om hva han skulle hete
foffen fo Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Min jente heter sofie og lillebror vet vi ikke enda.
Wilhemina Skrevet 5. april 2013 #8 Skrevet 5. april 2013 Leif Arne, Hans Eguen, Ole Ivar, Knut Willy og Jon Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå