Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Hvis du skulle sette sammen to navn til ett dobbeltnavn. Hva er den merkeligste, rareste, lengste,"styggeste", mest kronglete, etc navnekombinasjonen du klarer å finne på? Hvis du måtte sette sammen ett navn du syns er stygt/harry, med ett du syns er fint, hva ville det blitt? (Kanskje navnet du syns er stygt ikke er så stygt sammen med ett annet.)
oslofrk Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Dag Arthur, Kent Roger, Robin Amalie og Geir Vidar
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2013 Må kanskje skrive noe sjøl også. Horatio Timoteus Modulf Melvin
Vannmann35 Skrevet 6. april 2013 #5 Skrevet 6. april 2013 Loke Sebastian Arnt Hugo Kåre Johnny Oda Vannessa Bob Kåre
*Dubsgirl* Skrevet 8. april 2013 #6 Skrevet 8. april 2013 Selma Yasmin Vanessa Eline Hanna Melissa Roger Emilian Ronny Sebastian Reinert Johannes
♥Nemi♥ Skrevet 8. april 2013 #7 Skrevet 8. april 2013 Nå outer jeg meg selv. Men en i slekta het Greville Odd Køyer
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Chrisander Leander. Liam Alexander
Anne Marte Skrevet 25. april 2013 #10 Skrevet 25. april 2013 Langt og ikke pent for meg ville vært Rebecca Veronica og Caspian Leander. Et grufult sammen med ett jeg liker ville vært Savannah Mathilde og Anton Renè... Haha, dette var jo festlig
Hun med alle ungene Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Haha,mange rare ja:) Alva Michelle Oliver Mohammed Åsa Gabriella Wenche Nathalie Av de liker jeg Alva,Oliver,Gabriella og Nathalie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå