Gå til innhold

Bukplastikk og vagina/Venusberget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

til dere som har tatt en full bukplastikk, blir man "løftet" nedentil også? Altså "strammere/fastere/løftet" i selve venusberget?

Veldig takknemlig for svar! :D

Anonym poster: 805b6f7868272d4bf468976b7e8adf5b

Fortsetter under...

Skrevet

Ja litt. Men da ga "høyt hårfeste" da...

Anonym poster: 9e5b227999bb38787a7da8a4ea6bc0c5

Skrevet

Du får flippskjegg og kastemerke i panna ;)

Anonym poster: 7bc3e8c4d2c6f2e9aee4446dc60b3c03

Skrevet

Du får flippskjegg og kastemerke i panna wink.png

Anonym poster: 7bc3e8c4d2c6f2e9aee4446dc60b3c03

really? ER det svaret ditt? Så da er det sant da, som ryktet sier om denne siden og dette forumet, enkelte mennesker ER dumme som brød og frekke som faen.

Jeg prøver å komme med et spørsmål om noe som betyr noe for meg. JEg skal ha en slik operasjon, og håpet noen kunne dele erfaringer med meg.

Men hey, man må jo ikke spør om noe som virker rart, da blir man svart slik som dette.

oppgitt.

Skrevet

Jeg skrev ikke den kommentaren. Men hjelpes, det var da ikke noe å ta på vei for? Hun skrev en morsom kommentar med blunkefjes bak. Noe må man vel kunne tåle.

Anonym poster: 3b64f26b2189587223339b555b1a9721

Skrevet

Jeg skrev ikke den kommentaren. Men hjelpes, det var da ikke noe å ta på vei for? Hun skrev en morsom kommentar med blunkefjes bak. Noe må man vel kunne tåle.

Hvis du er voksen, så regner jeg med du forstår at når man forsøker å stille et vesentlig spørsmål ofm noe viktig som skal skje i livet ditt, så håper man på seriøse svar?

-Det dreier seg _IKKE_ om at jeg ikke tåler at folk tuller eller kommer med teite spøker, jeg er en spøkefugl selv. _Men_ det må da gå an å bare scrolle forbi en tråd dersom du ikke har noe konstruktivt å komme med?

Hva var det med dette spørsmålet som inviterte til debatt rundt kasemerke og flippskjegg?

Jeg tåler helt fint at folk tuller, i en tråd som inviterer til det. Men jeg forstår ikke humoren i det å le bort eller kødde bort andres interesse av seriøse svar. Kall meg tørr, så kan du le litt av det og.

Det handler om å forsøke å være litt real, og hjelpe folk dersom man kan... men det er tydeligvis veldig vanskelig.

God kveld til deg

Annonse

Skrevet

Hvis du er voksen, så regner jeg med du forstår at når man forsøker å stille et vesentlig spørsmål ofm noe viktig som skal skje i livet ditt, så håper man på seriøse svar?

-Det dreier seg _IKKE_ om at jeg ikke tåler at folk tuller eller kommer med teite spøker, jeg er en spøkefugl selv. _Men_ det må da gå an å bare scrolle forbi en tråd dersom du ikke har noe konstruktivt å komme med?

Hva var det med dette spørsmålet som inviterte til debatt rundt kasemerke og flippskjegg?

Jeg tåler helt fint at folk tuller, i en tråd som inviterer til det. Men jeg forstår ikke humoren i det å le bort eller kødde bort andres interesse av seriøse svar. Kall meg tørr, så kan du le litt av det og.

Det handler om å forsøke å være litt real, og hjelpe folk dersom man kan... men det er tydeligvis veldig vanskelig.

God kveld til deg

Siden du er fokusert på dette bør du heller google deg frem til sider som omhandler akkurat dette. Det finnes facebooksider som har alt som omhandler bukplastikk.

Så sur som du virker får jeg lyst til å slenge ut; har du spist litt for lite i dag? Ops..der gjorde jeg det ;)

Anonym poster: 207f91965d48268f7c7d1f983f6c15c1

Skrevet

Kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet ditt. Skal ta full bukplastikk selv den 18 april:)

Men har du vært på bukplastikk forumet? (www.bukplastikk.com) På forumet der er det sikkert mange som kan svare deg:)

Anonym poster: caf28619e36f0823f4c532c429945686

Skrevet

Jeg fikk løftet opp og ble stram og fin. Fått et flott kjønnsorgan, trodde jeg måtte inn der og stramme den uten om. Men det ble fint. Ja hårfestet blir jo litt høyere men ikke plagsomt.

Anonym poster: 8207f8207d3ec333cfcb6943c6097503

Skrevet

God kveld til deg

Du stilte jo spørsmålet med et glis, så da er det vel normalt å tenke at du har antenner og humor som folk flest.

Bevares.

Anonym poster: 3ec8bca0c27d0f7977f700893062588e

Skrevet

Alle jeg kjenner som har tatt bukplastikk ( og ja, det er mange) har fått venusbergløft i samme slengen. Flere ble overrasket da de ikke var klar over at det var en del av pakka. Dette er riksen.

Anonym poster: cd55bfd34d9ee3d8dc327c0fe80f0669

Skrevet

Jeg har tatt bukplastikk, men kan ikke se å ha fått oppstramming der nedei samme slengen.

Har egentlig ikke tenkt at det var behov for det heller da...

Anonym poster: b75ca1ca5cfab48bf42caebae0f59abc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...