MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Emrik ?? Selv elsker jeg navnet, men min kjære er ikke like enig med meg. Hva synes dere?
Lykke~liten Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Synes det var kjempe flott! Ikke hørt før. Klinget bra i mine ører:)
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 3. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2013 [quote name=junimamma ' timestamp='1364988235' post='145214068] Synes det var kjempe flott! Ikke hørt før. Klinget bra i mine ører:) Koselig å høre
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Helt greit navn. For meg minner det om en sammensetning av Erik og Emre. Men ikke no galt i det altså. Syns både Erik og Emre er fine navn jeg. Liker Emrik og, men ingen favoritt.
Vipsenmamma Skrevet 4. april 2013 #6 Skrevet 4. april 2013 Beklager, jeg synes det er skikkelig hillbillie evt. bondeknøl-navn.
Vannmann35 Skrevet 4. april 2013 #7 Skrevet 4. april 2013 Helt ok, men synes kanskje Eirik er like fint :-)
Suebird Skrevet 4. april 2013 #8 Skrevet 4. april 2013 Jeg synes det er fint, har god klang og vil putte det under kategorien søtt.
Giss Skrevet 4. april 2013 #9 Skrevet 4. april 2013 Helt ok navn. Er personlig litt lei det siden min svigermor "drev valgkamp" for det, da vi ventet Lillebror. Er ikke helt min smak så det var aldrig et aktuelt navn for oss uansett, men hun ga seg jo ikke før vi hadde funnet det endelige navnet.
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 4. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2013 Helt ok navn. Er personlig litt lei det siden min svigermor "drev valgkamp" for det, da vi ventet Lillebror. Er ikke helt min smak så det var aldrig et aktuelt navn for oss uansett, men hun ga seg jo ikke før vi hadde funnet det endelige navnet. Hvilket navn endte dere opp med til lillebror, hvis jeg får spørre om det?
LoveDove Skrevet 4. april 2013 #11 Skrevet 4. april 2013 Takler det ikke, både Eirik og Erik er mye finere...
Giss Skrevet 4. april 2013 #12 Skrevet 4. april 2013 Helt ok navn. Er personlig litt lei det siden min svigermor "drev valgkamp" for det, da vi ventet Lillebror. Er ikke helt min smak så det var aldrig et aktuelt navn for oss uansett, men hun ga seg jo ikke før vi hadde funnet det endelige navnet. Hvilket navn endte dere opp med til lillebror, hvis jeg får spørre om det? Han heter Aksel.
herewego Skrevet 5. april 2013 #15 Skrevet 5. april 2013 Synes det er både fint, kult, tøft og ikke for hardt. For meg er det overhodet ikke søtt, men heller ikke et "gubbenavn". Sønnen min heter det Her brukte jeg også litt tid på å overtale samboeren, men var tilslutt han som valgte det.
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 synes ikke noe særlig om det,men godt alle har ulik smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå