Gå til innhold

Ny time til gyn..? Vil dere se hit? :) ser tilbake:)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter spådde meg selv her for noen dager siden, jeg fikk opp at jeg ikke får flere barn enn han gutten jeg har fra før . Jeg likte sefølgelig ikke svaret, mn ser dere noe annet? Jeg skal komme meg til gyn. For en sjekk mn det blir nokk en stund til ennå, ser tilbake :)

300388

Stooor klem <3

Fortsetter under...

føler det skjer noe i magen din til høsten jeg :D får også masse gutteenergi :)

å legge kort på s4eg selv kan (uheldigvis) ofte slå feil ut, og ender som regel bare i flere frustrasjoner.... så anbefaler deg å slutte med det!

ser du graviditet på meg snart?

031183

Tusen takk for at du tok en titt tante esel :) får opp neste mnd. Så sitter spiren en gutt ;)) krysser fingrene for deg <3

oh... altså... blir gravid i mai? eller blir gravid i april, positiv i mai?

skal på ferie midt i eggløsninga denne mnd skjønner du :P bare derfor jeg spør :) håper du har rett!!!

Annonse

så spennende :)

er ganske usikker selv, for har nettopp gått på provera for å få igang tr, men har da plutselig fått høy tapp og ømme brystvorter og kvalm! men det kan jo være bivirkninger og at tanta kommer iløpet av noen dager :)

uansett har jeg troa på at det vil komme på pergo viss ikke :)

september er en bra mnd for dere ;)

Tusen takk for at du tok en titt tante esel :) får opp neste mnd. Så sitter spiren en gutt ;)) krysser fingrene for deg <3

oh... altså... blir gravid i mai? eller blir gravid i april, positiv i mai?

skal på ferie midt i eggløsninga denne mnd skjønner du :P bare derfor jeg spør :) håper du har rett!!!

At spiren sitter i mai x) så du tester nokk positiv da ja

Oi, dette var en tråd med mye graviditet energi :D

Jeg føler graviditet på dere alle sammen. Og det nå eller veldig snart!

Jeg klarer ikke helt å sortere på hvem er hvem. Men jeg får litt jenteenergi, og masse gutteenergi. (1 jente og 2 gutter)

Annonse

spennende BAE_88! kan se på deg om en ukes tid, så kanskje jeg får inn noe annet ;)

håper da virkelig det! er veldig spent, onsdag begynner jeg på første pillen! så da skal det bestilles el tester på ebay nå :) er jo SÅÅ mye billigere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...