Elvedatter Skrevet 3. april 2013 #1 Skrevet 3. april 2013 Kjennes ut som jeg ikke får fylt lungene med nok luft. Blir litt annpusten av å gå opp ei enkel trapp. Det blir jo ikke noe bedre av at jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro frem til fødselen. Føler at kondisen forsvinner mer og mer for hver dag som går. Nå har jeg 10 uker igjen til termin, men får keisersnitt minst 2 uker før termin pga komplikasjoner. Hvordan skal dette bli jo mer magen vokser? Og føler at det kommer til å bli tøft å komme seg etter keisersnittet når formen bare blir dårligere og dårligere. Dagens lille klage, beklager for det asså
Pippi_Langstrompe Skrevet 3. april 2013 #2 Skrevet 3. april 2013 Høres veldig slitsomt ut, men jeg tror nok at du får igjen både pusten og kondisen etter keisersnittet... når magen blir mindre blir pusten lettere (og dermed kondisen)... for når magen er stor er det mindre plass for lungene å utvide seg på når du puster, derfor føler du nok at du ikke får fylt de med nok luft.
Blomstogbier Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Jeg har det likt! Har 9 uker igjen til termin ca, og har lenge slitt med pusten..blir fort andpusten ,føler meg i dårlig form. Det er nok ganske vanlig, det blir mindre plass til lungene, og man er tyngre.. Du får bare ta det med ro ja..
Madolyn Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Det hjelper litt når magen synker og lungene får mer plass. Det skjer som regel mellom uke 30-34 en gang, og jeg merker at nå har den sunket litt ytterligere (er i uke 36). For meg er det best om morgenen før jeg har spist/drukket også blir pustinga verre og verre utover dagen jo mer jeg drikker og spiser. På kveldene ligger jeg som regel våken i timevis med "pustehunger" før jeg endelig sovner sånn rundt midnatt. Hjelper jo ikke med hovne slimhinner i nesa heller, føler ikke jeg får nok luft. Og legger jeg meg på sida så kommer halsbrannen og tar meg... Uuuusj ikke lett det her
Zora-okt10+jun13 Skrevet 3. april 2013 #5 Skrevet 3. april 2013 Er helt likt her. 30 uker paa lördag. Kondisen blir ogsaa daarligere og daarligere. Faar ikke trent pga vond rygg og bekken, saa det gjör jo heller ikke saken bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå