Gå til innhold

Vil bare gi opp....

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og er sa utrolig lei meg for at mensen kommer hver maned og at ikke noe skjer. Er 34 og har provd aktivt siden jeg hadde en SA I 2011. Er til utredning, fikk konstatert en tett eggleder under lap, men skal kunne bli gravid for det om. Kolleger begynner og bli gravide rundt meg og jeg holder pa og grine. Ja jeg stresser og tenker pa dette, men hvordan i helsike kan det unngas? Det er sa utrolig vondt og foles sa meningslost alt....noen som kjenner pa samme folelser?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144034634-vil-bare-gi-opp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her og er sa utrolig lei meg for at mensen kommer hver maned og at ikke noe skjer. Er 34 og har provd aktivt siden jeg hadde en SA I 2011. Er til utredning, fikk konstatert en tett eggleder under lap, men skal kunne bli gravid for det om. Kolleger begynner og bli gravide rundt meg og jeg holder pa og grine. Ja jeg stresser og tenker pa dette, men hvordan i helsike kan det unngas? Det er sa utrolig vondt og foles sa meningslost alt....noen som kjenner pa samme folelser?

følelsene dine er helt normale for en som har prøvd en stund... jeg hører (heldigvis) ikke til dette forumet enda... er 29... hehe... men kjenner meg jo godt igjen i det du skriver... jeg har hatt en graviditet utenfor livmoren i 2009, og en sa i 2011,5innsett av (perfekte i følge legene) embryo... og fortsatt ikke gravid...

det er tungt til tider... og sånn er det :( misunnelsen er alltid like stor når noen jubler ut at de er gravid, eller når jeg ser folk med babyene sine....

Håper vi snart sitter med miraklene våre vi også!

hos meg har det hjulpet å gå til akupunktør/homeopat... for da har jeg liksom følt at saken har vært litt overlatt til andre.. og fått roet ned psyken...

perioder er det bedre, og perioder er det vondt...

men en god klem og lykke til kan du få av meg :D

Jeg er mamma til to gutter, men har så lyst på en til. Vi har vært til utredning, og selv om legen ikke uttalte det slik, så er det nok større sjanse for å vinne i lotto enn at vi klarer å få et barn til ved egen hjelp. Det er 3 år sdien jeg fjernet hormonspiralen, utredningen konkluderer med at mannen min har for få spermer til at vi klarer å lykkes på egen hånd.

Vi kan selvfølgelig prøve microinjeksjon, men vi synes det blir feil å bruke så mye penger på det når vi har to barn fra før. Pengene bør heller brukes på de. Føler meg egoistisk, siden vi alt har to barn. Det er alikevell sårt, og jeg blir så deppet hver gang jeg får mensen! Nå tror jeg jeg er i ferd med å resignere... vil alltid føle at familien vår ikke er komplett!!!

Jeg er mamma til to gutter, men har så lyst på en til. Vi har vært til utredning, og selv om legen ikke uttalte det slik, så er det nok større sjanse for å vinne i lotto enn at vi klarer å få et barn til ved egen hjelp. Det er 3 år sdien jeg fjernet hormonspiralen, utredningen konkluderer med at mannen min har for få spermer til at vi klarer å lykkes på egen hånd.

Vi kan selvfølgelig prøve microinjeksjon, men vi synes det blir feil å bruke så mye penger på det når vi har to barn fra før. Pengene bør heller brukes på de. Føler meg egoistisk, siden vi alt har to barn. Det er alikevell sårt, og jeg blir så deppet hver gang jeg får mensen! Nå tror jeg jeg er i ferd med å resignere... vil alltid føle at familien vår ikke er komplett!!!

androlog Ken Purvis ... han hjelper mannen... kanskje verdt en tur dit?

• 2 uker senere...

hva med å hjelpe et barn som er i denne verden allerede som sårt trenger nye foreldre? kanskje det kan gjøre familien komplett. et bonusbarn :)

Anonym poster: 6efc8bb51301c78add1e10d898b4cfbd

Jeg tenner på alle plugger når folk tror det er så j#¤%& lett å adoptere... for det første så er det ikke gratis, og prosessen er lang som natten.... og noen av oss har faktisk lyst til å oppleve hele pakka med å bli foreldre.. altså bli gravid, gå på ultralyd, være kvalm, ha vndt i ryggen, føde, amme og alt som følger med...

å si så lett at "dere kan jo adoptere" vitner om at du aldri har hatt noen problemer med å bli gravid selv... for da tenker man grundig gjennom de valgene man står ovenfor...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...