Gå til innhold

Velge babycall, med video eller uten?

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe babycall. Men hvilken bør vi velge, hva hadde du valgt?

Video:

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/test-av-babycall-med-video-3474198.html#top1

Eller uten:

http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/husoghjem/test-av-babycall-3474187.html#top1

Anonym poster: 0b2d06a6827b3d6596e520ebfd608ba4

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144034576-velge-babycall-med-video-eller-uten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har babycall med skjerm og den har vært gull verdt for en hønemor som meg smile.png Ble dårlig søvn etter at gutten fikk eget rom (har han dratt dyna over hodet? Har han dratt av seg dyna og ligger iskald og skjelver i søvne? Har babycallen på mystisk måte sluttet å virke uten at den gir beskjed? Har gutten lagt seg til å sove på magen med hodet under puta og beina kilt fast i sprinklene? Osv). Har spart meg mange unødvendige turer inn på gutterommet ila nettene, og den har også vært veldig fin å ha når han har sovet ute i vogna og jeg har vært inne, opplever da at jeg har mer kontroll.

Om du er en langt mer avslappet type er det muligens bortkastede penger da wink.png

Endret av Madolyn&Muffin

Har med video og elsker den. Ville aldri hatt noe annet. Vi bruker den fremdeles og jenta er snart 3 år. Kjempepraktisk når man har flere etasjer, sitter på terrassen om sommeren, på reise osv. Da kan man sjekke hva som foregår og unngå at man unødig forstyrrer, om det ikke er nødvendig. Noen ganger drømmer hun bare litt og så går det fort over, og da vekker vi henne hvis vi går inn i rommet. Det er praktisk fordi vi kan se og prate til henne hvis hun går ut av sengen, sjekke om hun har satt seg opp i sengen ved lyder om natten osv. Anbefales på det varmeste :)

Prøvde med kun lyd først, men syns ikke det holdt. Min virker både i dagslys og mørke.

http://www.summerinfant.com/Products/Monitoring/Video-Monitors/BabyTouch-Digital-Video-Monitor.aspx

Kommer an på bruken, skal den ut i vogna eller brukes borte er det mer praktisk uten skjerm. Har dere hus og skal ha baby i annen etasje tenker jeg det er praktisk med skjerm for å følge med :) har selv bare uten skjerm (smart nova).

Anonym poster: a00ea17c5d78c98429d1307c1131f646

Annonse

Jeg har hatt babycall uten video på mine tre barn, men jeg har aldri stolt på den, så har blitt til at jeg ikke klarer slappe av. Nå kommer snart nummer fire og jeg har kjøpt babycall med video:). Da kan jeg sitte ute og kose meg uten å bekymre meg for babyen inne, jeg ser han jo på skjermen:)

Jeg vil ikke ha i det hele tatt, men mamme er hønefar (kan man si det? hanefar blir liksom noe annet...) og vil ha med video, så da blir det det, jeg trenger jo ikke å nistirre på den av den grunn.

Anonym poster: 79361b03cd76cdb08b78dc0693c0549c

Vi har babycall med kamera, og det er helt super. Begynner ungen å skrike plutselig, er det bare å slå på kamera og se an på situasjonen før man tar unødvendige turer inn på soverommet og vekke nurket. Og husk at de babycall med kamera, så kan man sette kamera funksjonen på "standby", dvs at skjermen er svart når det er stille på rommet, og begynner nurket å skrike eller lager lyder så slår kameraet inn. En fryd å ha den nå som sønnen vår har begynt å bruke barneseng.

Anonym poster: 9a751c7cd7a0b7859e2266b61f22769f

Vi får se litt på de med video tror jeg. Men er det noen merker dere anbefaler mer enn andre, eller er den jeg linket til først bra nok? Var jo best i test da den ble testet.

HI

Ser ikke behovet for noen av delene. Ørene dine fungerer nok utmerket til å følge med.

Har aldri hatt sånt selv, men mine barn har alltid hatt min fulle oppmerksomhet likevel.

Anonym poster: 82ed5647c6a3833b8a1ccc6f2453dff4

Annonse

Ser ikke behovet for noen av delene. Ørene dine fungerer nok utmerket til å følge med.

Har aldri hatt sånt selv, men mine barn har alltid hatt min fulle oppmerksomhet likevel.

Anonym poster: 82ed5647c6a3833b8a1ccc6f2453dff4

Er mulig jeg har litt større hus enn deg da skjønner jeg :P

Har hatt begge deler. Nå når vi skal ha vårt fjerde barn i et 350kvm stort hus, så tror jeg jaggu det må bli MED kamera gitt. Kjedelig å løpe opp og ned uten at situasjonen tilsier at det er nødvendig.

Så en annen ting: NEI, ørene vil ikke komme til å fungere godt nok i så stort hus, så til anonym bruker over her vil jeg bare si: tenk deg litt om før du er så påståelig er du grei! Enkelte av oss er hormonelle!!!

Brukte uten video til førstemann og har ikke følt at jeg har savna video. Blir det samme med babyen som kommer nå. Greit å ha når baby sover ute, brukte den bare inne i starten. Men vi har lite hus :)

Endret av Pus med støvler venter # 2

Vi har den med kamera du linket til (Avent sin). Den er superpraktisk! Vil virkelig anbefale å ta en babycall med kamera. Det er så greit å slippe å vekke barnet dersom det skriker i søvne. Bare titter på skjermen og ser at alt er bra. Så løp og kjøp!

Vi har den med kamera du linket til (Avent sin). Den er superpraktisk! Vil virkelig anbefale å ta en babycall med kamera. Det er så greit å slippe å vekke barnet dersom det skriker i søvne. Bare titter på skjermen og ser at alt er bra. Så løp og kjøp!

Hehe, ser at jeg så på en annen babycall enn den du linket til. Vi har altså Avent sin babycall med video. Den er vel testvinner over alt. Superbra!

jeg kjøpte uten, og jeg angrer!!! hvis du først skal kjøpe, kjøp med kamera... når de blir eldre er det greit å se om de har sparket av seg dynen, om de har mistet smokken... dyna over hodet.. osv!!! den er også like dyr nesten... vi kjøpte vår avent på barnas hus for over 1000 (uten kamera). på Elkjøp får du med kamera til samme pris eller mindre... ville absolutt kjøpt med!!! :)))

Anonym poster: 80c356044124403e2fec4d437afaa814

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...