Gå til innhold

Blir utålmondig....

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen i helga, tatt noen tester, og den ene er veeeldig svak.... Med første mann, var jeg over 7 uker når jeg fikk positiv(ikke noe sterk strek, men klar nok til og se det på første øyekast)... Skal til legen på torsdag og få tatt blodprøve... Blir utålmodig av og være usikker, håper så veldig nå, siden vi har prøvd i over 1år.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144034558-blir-ut%C3%A5lmondig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til, rasekatten :)

Jeg har bare fått negative tester, men det føles som om kroppen er gravid. Hadde en kortere og svakere blødning enn normalt ved menstider, men har hatt ømme pupper ++ siden to dager etter forrige el. Skulle hatt el nå, men heller ikke tegn til den. Og puppene har vokst.

Hvis jeg ikke får el denne uken så blir det legetime på meg også neste uke. Hvis jeg er gravid så er jeg jo ca 5+5 nå, så det burde jo vises på testene....

Anonym poster: edbff25276d98e78b5e26ade99a2a889

takk, lykke til, til deg og :)

Takk :)

Du har i hvert fall en som er svakt positiv, så det er jo lovende :)

Sist gang, hadde du samme symptomer selv om du ikke testet positivt før uke 7? Hadde du den gang også en blødning tidlig?

takk, lykke til, til deg og :)

Takk :)

Du har i hvert fall en som er svakt positiv, så det er jo lovende :)

Sist gang, hadde du samme symptomer selv om du ikke testet positivt før uke 7? Hadde du den gang også en blødning tidlig?

sist så kom det egentlig helt ut av det blå, for gikk på pilla. men veit jeg hadde ømme pupper og veldig sulten hele tiden. hadde du giddi og sendt meg en meld på innboks? skulle spørt deg om noe :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...