lilja_ Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Hvilket mellomnavn passer til Celia?? Har selv tenkt på Celia Konstanse eller Celia Margrethe. Kom med forslag og meninger så blir jeg såååå glad!
Vannmann35 Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Celia er så fint :-) Celia er latinsk, og jeg synes andre fornavn bør være i samme genre. Margrethe og Konstanse synes jeg blir i en litt annen kategori (tysk og dansk), og det klinger ikke helt godt, synes jeg... Dessuten - litt rart å ha C i Celia, og K i Konstanse... Ville i tilfelle hatt Celia Constanse. Hva med: Celia Augusta Celia Benedicte Celia Estelle Celia Regine Celia Serine Alle er latinske :-)
Cornelianelia Skrevet 3. april 2013 #3 Skrevet 3. april 2013 Celia Fredrikke Celia Henrikke Celia Rebekka Celia Tomine
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 3. april 2013 #4 Skrevet 3. april 2013 Celia er et veldig fint navn. Synes ikke dine mellomnavn passet bra til Celia. Andre forslag: Celia Marlèn (Marlene) Celia Helèn (Helene) Celia Mari Celia Tomine Celia Therese Celia Regine
lilja_ Skrevet 3. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2013 Takk for forslag dere! Er så fint å få andres meninger Konstanse og Margrethe er slektsnavn og er derfor på listen min. Men nå har jeg tilført noen flere og håper dere hjelper meg med enda fler
sommertiara Skrevet 5. april 2013 #6 Skrevet 5. april 2013 Celia Eleonor Celia Felicia Celia Louise Celia Omine
Suebird Skrevet 5. april 2013 #7 Skrevet 5. april 2013 (endret) Jeg synes Konstanse passet utmerket til Celia, som forøvrig er et nydelig navn! Men ville nok også skrevet det Celia Constanse grunnet C i Celia. Celia Julietta Celia Leonora Celia Emerense Celia Eloise Celia Christiane Celia Elvira Celia Augusta Celia Vilhelmine Endret 5. april 2013 av Suebird
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå