Skyen Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 VI vet ikke kjønnet ennå men vi tenker på guttenavn på R da begge våres familier har så mange menn med navn på R. Men jeg syns egentlig ikke at noen av de navnene vi kommer på og finner på R er fine! Det eneste er Rasmus.
lilja_ Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Ravn, Richard, Remi, Rafael Var de jeg kom på i farta.
Skyen Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2013 Beklager men ingen av de er fine syns jeg. Ravn er litt fint men jeg vil ikke ha et sånt type navn på mitt barn, men dømmer ikke de som har det =)
sommertiara Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Rasmus er fint, men jeg synes ikke dere skal presse på sånn for å finne et navn på en bestemt bokstav. Velg det navnet dere liker aller best:)
Skyen Skrevet 2. april 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2013 Er ingen som presser oss, er bare en tanke! Og jeg veier mest for å ikke velge R og ikke velge en annen bokstav, og bare velge det vi liker best =) Men det kan jo hende at noen har et fint guttenavn på R. Men det kan jo hende at vi får en jente!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. april 2013 #9 Skrevet 3. april 2013 Ruben syns jeg er veldig fint da. Ikke så mange som heter. Andre forslag: Rune Raymond Rene Rino Raino Rein/e Roar Remo Ragnar Runar Richard Ramon Ron Reidar Rolleif
prysseluskan Skrevet 5. april 2013 #10 Skrevet 5. april 2013 Jeg liker kun to navn på R, Rasmus og Ragnar, men de liker jeg i tillegg veldig godt
herewego Skrevet 5. april 2013 #11 Skrevet 5. april 2013 Ronald Ronny Rein Rainer Rami Ragnvald Ramiro Ramsy Raymond Reno Rene Rino Ringo Roy Robby/ Robbie Rudi Rufus Rønjus
Skyen Skrevet 5. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2013 Nei det er ennå kun Rasmus jeg syns er fint. Syns dere virkelig at alle navnene dere ramser opp er fine? Ringo? Rønjus? Rolleif? Kjenner dere noen som heter det? Overraskende at ingen har husket Rolf, det heter samboeren min. Og det er det guttenavnet som går mest igjen i våre begges slekter.
herewego Skrevet 5. april 2013 #14 Skrevet 5. april 2013 Hehe, nei jeg synes ikke alle de navnene er fine, men gjorde et lite utvalg av litt forskjellig. Kunne jo være du likte noen av de Jeg tenkte faktisk på Rolf, det heter bestefaren min, men glemte vel å føre det opp.
Skyen Skrevet 6. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 6. april 2013 Joda, smaken er som baken Takk for hjelpen.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. april 2013 #16 Skrevet 6. april 2013 Nei det er ennå kun Rasmus jeg syns er fint. Syns dere virkelig at alle navnene dere ramser opp er fine? Ringo? Rønjus? Rolleif? Kjenner dere noen som heter det? Overraskende at ingen har husket Rolf, det heter samboeren min. Og det er det guttenavnet som går mest igjen i våre begges slekter. Men bruk Rasmus da, hvis ingen her kan tilfredstille søket ditt
Skyen Skrevet 6. april 2013 Forfatter #17 Skrevet 6. april 2013 Vi vet ikke kjønnet ennå og dessuten så MÅ vi jo ikke bruke noe på R, jeg spurte bare om tips.
herewego Skrevet 7. april 2013 #18 Skrevet 7. april 2013 Kom på at Runar er jo ganske fint. Ellers er vel Roar, Remi, Rene, Rickard, Robin og Rasmus de navnene jeg kunne vurdert... Kjenner forrsten en som heter Rahmi, men han er Tyrkisk da
Snabeltann Skrevet 10. april 2013 #19 Skrevet 10. april 2013 tenk litt på rass+mus på skolen.. vi hadde en i klassen det ikke har gått så bra med....barn er slemme med hverandre..
Skyen Skrevet 11. april 2013 Forfatter #20 Skrevet 11. april 2013 Har gått på skolen med noen Rasmus'er og de ble ikke mobbet. Barn som mobber finner alltid på noe å mobbe for, navn, utseende eller noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå