Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI vet ikke kjønnet ennå men vi tenker på guttenavn på R da begge våres familier har så mange menn med navn på R. Men jeg syns egentlig ikke at noen av de navnene vi kommer på og finner på R er fine! Det eneste er Rasmus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ravn, Richard, Remi, Rafael :) Var de jeg kom på i farta.

Skrevet

Remy/i, Robin, Ruben, Ragnar, Rudi

Skrevet

Beklager men ingen av de er fine syns jeg. Ravn er litt fint men jeg vil ikke ha et sånt type navn på mitt barn, men dømmer ikke de som har det =)

Skrevet

Rasmus er fint, men jeg synes ikke dere skal presse på sånn for å finne et navn på en bestemt bokstav. Velg det navnet dere liker aller best:)

Skrevet

Er ingen som presser oss, er bare en tanke! Og jeg veier mest for å ikke velge R og ikke velge en annen bokstav, og bare velge det vi liker best =)

Men det kan jo hende at noen har et fint guttenavn på R. Men det kan jo hende at vi får en jente!

Skrevet

Ruben syns jeg er veldig fint da. Ikke så mange som heter.

Andre forslag:

Rune

Raymond

Rene

Rino

Raino

Rein/e

Roar

Remo

Ragnar

Runar

Richard

Ramon

Ron

Reidar

Rolleif

Skrevet

Jeg liker kun to navn på R, Rasmus og Ragnar, men de liker jeg i tillegg veldig godt :)

Skrevet

Ronald

Ronny

Rein

Rainer

Rami

Ragnvald

Ramiro

Ramsy

Raymond

Reno

Rene

Rino

Ringo

Roy

Robby/ Robbie

Rudi

Rufus

Rønjus

Skrevet

Nei det er ennå kun Rasmus jeg syns er fint. Syns dere virkelig at alle navnene dere ramser opp er fine? Ringo? Rønjus? Rolleif? Kjenner dere noen som heter det?

Overraskende at ingen har husket Rolf, det heter samboeren min. Og det er det guttenavnet som går mest igjen i våre begges slekter.

Skrevet

Hehe, nei jeg synes ikke alle de navnene er fine, men gjorde et lite utvalg av litt forskjellig. Kunne jo være du likte noen av de ;)

Jeg tenkte faktisk på Rolf, det heter bestefaren min, men glemte vel å føre det opp.

Skrevet

Joda, smaken er som baken ;) Takk for hjelpen.

Skrevet

Nei det er ennå kun Rasmus jeg syns er fint. Syns dere virkelig at alle navnene dere ramser opp er fine? Ringo? Rønjus? Rolleif? Kjenner dere noen som heter det?

Overraskende at ingen har husket Rolf, det heter samboeren min. Og det er det guttenavnet som går mest igjen i våre begges slekter.

Men bruk Rasmus da, hvis ingen her kan tilfredstille søket ditt ;)

Skrevet

Vi vet ikke kjønnet ennå og dessuten så MÅ vi jo ikke bruke noe på R, jeg spurte bare om tips.

Skrevet

Kom på at Runar er jo ganske fint.

Ellers er vel Roar, Remi, Rene, Rickard, Robin og Rasmus de navnene jeg kunne vurdert... ;)

Kjenner forrsten en som heter Rahmi, men han er Tyrkisk da ;)

Skrevet

tenk litt på rass+mus på skolen.. vi hadde en i klassen det ikke har gått så bra med....barn er slemme med hverandre..

Skrevet

Har gått på skolen med noen Rasmus'er og de ble ikke mobbet. Barn som mobber finner alltid på noe å mobbe for, navn, utseende eller noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...