Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han legger seg rundt kl 19.

Jeg syns ikke du skal legge han før han viser tegn til å være trøtt. Da får han bare en dårlig opplevelse av leggerutinen.

Prøv å drøy det en halvtime, og om det ikke virker kan du jo korte ned på siste lur før kvelden.

Har du forresten tatt i betraktning at vi har stilt klokken? Selv om klokken viser 18.30 er jo kanskje hans biologiske klokke bare 17.30 enda? Det tar noen dager å tilpasse seg sommertiden.

Han legger seg rundt kl 19.

Jeg syns ikke du skal legge han før han viser tegn til å være trøtt. Da får han bare en dårlig opplevelse av leggerutinen.

Prøv å drøy det en halvtime, og om det ikke virker kan du jo korte ned på siste lur før kvelden.

Har du forresten tatt i betraktning at vi har stilt klokken? Selv om klokken viser 18.30 er jo kanskje hans biologiske klokke bare 17.30 enda? Det tar noen dager å tilpasse seg sommertiden.

Dette begynte dagen før vi stilte klokken. Så regner derfor ikke med at det har noe å gjøre med klokka.

Må nok kutte ned på siste lur. Men er så vanskelig når han vånker i 14 tiden. Alt for lenge å være våken til 1830, men er stup trøtt 1615. Og da er det jo så sent for en lur

Annonse

Min har begynt å ligge å vri seg i ca en time når vi legger henne kl 19. Så vi legger henne nå 19.39-20.00. Ikke vits i å tvinge de til å sove hvis de ikke er trøtte.

Du må huske på at det har begynt å bli lysere om kvelden nå. De er vandt til å legge seg når det er mørkt, men her har solen så vidt gått ned når min skal sove.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...