Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Bare litt spent på om du har hørt noe fra Riksen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo!

ÅÅå!!!!! Så koselig å bli "ropt" på :) Nei.. har ikke hørt noe :( får vel heller ta en telefon til de.... får tydeligvis ikke svar på mail.... men har jo vært påske så....

hadde nesten glemt at jeg hadde sendt den mailen nå :) hehe..

Jeg vil i gang igjen!! Har litt nedtelling til sommeren nå!

påska ble like elendig som jeg forespeilet :( mannen var syk hele påska, Tante rød var en dag forsinket- fikk håpet opp, tok en test, fikk negativ... endte med å hylgrine i bilen utenfor en bensinstasjon... hehe... men dog... godt å få det ut!

ja, og så var jeg syk en dag selv også.... yey!! heldigvis et helt år til neste påske! Og da skal påsken være perfekt! enten med baby, eller i det minste en knøtt i magen!

hvordan går det med deg?

KLEM!

Skrevet

Synes som regel de svarte ganske kjapt da jeg mailet dem, så kanskje du får svar i morgen?

Høres ut som du er rimelig klar for forsøk igjen :) For å korte ned ventetida kan du skaffe deg henvisning til ivf fra fastlegen.

Kjenner til den følelsen hvor du rekker å få bittelitt håp om å være gravid, og så går man så til de grader på trynet når det ikke gikk. Igjen! Men- det er merkelig hvordan kropp og sjel klarer å hente seg inn igjen. Riste skuffelsen av- og så klar for forsøk! Ønske om barn er en veldig sterk drivkraft!

Mannen min var også syk i påsken, men jeg og VesleTrollet har vært friske. Vi har gått masse tur i finværet :) Om ivf- perioden gikk tregt, og svangerskapet var utrooolig tregt, så er det som om jeg har hoppet inn i en annen tidsregning nå. Dagene går så fort, og VesleTrollet vokser og utvikler seg i superfart! Redd for ikke å få med meg alt :) Smiler og prater masse, sover, spiser og bæsjer. Og sånn går dagene :) Jeg synes det er veldig rart, og et ganske stort mirakel, at noe så fint kan komme ut av et nedfrosset, befruktet egg :wub: Vi måtte vente veldig lenge på henne, men jammen var det verdt det!

Gleder meg til neste påske og du enten har baby eller er gravid ;)

Skrevet

enda ikke fått svar... kanskje jeg sender til feil mail? har du den mailadressa du snakker om?

hadde tenkt å få legen til å sende henvisning der, ja :) jeg er jo ynglingspasienten til legen... hehe... vært der så mye... :/ så den biten går nok lett!

å så koselig med snuppa da :) nå begynner hun å bli skikkelig baby kan jeg tenke meg :) ferdig med spedbarnstiden liksom :)

Har heldigvis vært litt ute jeg og, med hunden min :) hadde ikke overlevd uten han!

f¨ølelsen er rista bort for lengst :P en dag på jobb, så var alt glemt :) glad jeg har en jobb jeg trives i, med masse glade barn som er glad i meg :D

ja, jeg er nok rimelig klar for frosøk... men tror ikke jeg vil "anonsere" for alle at vi starter pån igjen ... blir så mye press, og mye å tape da, på en måte... så har sagt at jeg ikke er helt klar enda... hehe....

Skrevet

Vi fortalte også til færre og færre at vi var i gang med forsøk. Hadde behov for å ha det for oss selv. Stort sett bare familie som visste av vi drev med ivf i utgangspunktet, og de ble jo også veldig lei seg når det ikke gikk. På VesleTroll forsøket var det bare mamma som fikk greie på det. Fordi det var en hel del av maten hun hadde laget jeg ikke kunne spise :)

Nå er det 2 år siden jeg sendte mail til sykepleierne på Riksen, men hadde denne adressen i kontakter: [email protected]

Skrevet

Det er riktig adresse, fikk svar på den like før påske :)

Skrevet

Hallo!

HOho fått svar i dag :) bare å sende inn ID, så er saken biff :P så får vi se når jeg ber legen om å henvise oss :)

kjenner jeg blir spent bare av å snakke om det!!

Skrevet

Så bra :)

Jeg fikk henvisningen sendt hjem til meg, og sendte kopi av journal ig henvisning selv.

Dette blir spennende! Jeg er veldig fornøyd med resultatet av våre behandlinger på Aleris :)

Skrevet

Så bra :)

Jeg fikk henvisningen sendt hjem til meg, og sendte kopi av journal ig henvisning selv.

Dette blir spennende! Jeg er veldig fornøyd med resultatet av våre behandlinger på Aleris :)

ja, det kan jeg tenke meg du er :D hihi! Herlig måte å si det på! føler meg optimistisk igjen!

Skrevet

Jeg har sååååååå trua på deg nå tante esel. Sett i gang fort - fort - fort:) bare å glede seg til kvalme, halsbrann ,trøtt dagen lang og trange klær;) gooood optimistisk klem fra meg

Skrevet

Jeg har sååååååå trua på deg nå tante esel. Sett i gang fort - fort - fort:) bare å glede seg til kvalme, halsbrann ,trøtt dagen lang og trange klær;) gooood optimistisk klem fra meg

ja, nå synes jeg det er min tur og!! - fordi jeg fortjener det :P

Skrevet

Helt klart :) jeg er imponert over ventetiden din.... Men skjønner også at du trengte den.

Skrevet

Helt klart :) jeg er imponert over ventetiden din.... Men skjønner også at du trengte den.

har litt "bedre tid" enne deg vettu :) så da satser vi på kropp i balanse før ny start :D

Skrevet

Hallo!

oppdatering :P de sender journalen min til legen min nå! hjelp... lurer på når jeg får henvist meg til Aleris da.... hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...