Gå til innhold

17. mai klær - høygravid?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i slutten av mai, og har begynt såvidt å tenke på hvordan jeg skal gjøre det på 17. mai.

Jeg bruker normalt bunad denne dagen, men det går jo ikke i år!

Hva tenker dere andre å gjøre? Kjøpe nye penklær som bare kan brukes denne ene gangen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144034386-17-mai-kl%C3%A6r-h%C3%B8ygravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin før 17. mai, men kan jo hende jeg fortsatt vaker rundt med kul på magen på overtid :) Og har ikke tenkt å kjøpe nye klær. Har litt penklær fra jul og våren som jeg tenker jeg kan sette sammen til noe. En thights med blomstrete tunika til og litt snasen hårsveis - ?

Skal også i et par konfirmasjoner, men pynter meg som best jeg kan og tenker som så at som høygravid så har man vel "lov" til det meste i klesveien :)

Jeg har termin 14.mai, og regner vel med at sannsynligheten er stor for at jeg fortsatt er høygravid på 17.mai. Jeg tror jeg har noen sommerkjoler i skapet som kan brukes, men da med singlet under for at de ikke puppene skal hoppe ut :P Dersom ingen av kjolene passer så får jeg heller bare gå i noe jeg får på meg den dagen. Regner med at jeg ikke skal vase rundt i oslo sentrum uansett.

Veromoda pleier å ha ganske greie billige kjoler på våren. Tror jeg kjøpte noen der i fjor.

Jeg har termin 1 uke før, så har vel tenkt som så at om jeg ikke har født eller ligger på sykehuset, så har jeg neppe så lyst til å spasere mye rundt uansett. Blir det en tur ut på 17. mai, så finner jeg nok noe å ta på meg; om ingen kjoler passer lenger, så en tunika eller noe ja. Forståelsen for at man ikke er stivpyntet som høygravid er vel ganske stor :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...