HH80 Skrevet 2. april 2013 #1 Skrevet 2. april 2013 Sa for 4 uker siden ... Mens kom lørdag og jeg blør noe helt villt!! Flere som har hatt det sånn ?? Glad jeg ikke ble gravid før første mens hvertfall ... Tror kroppen trengte det her for å være klar for nytt svangerskap
1.gangsprøver Skrevet 2. april 2013 #2 Skrevet 2. april 2013 Jeg hadde også en vanvittig mens etter MA! Varte i tillegg i 9 dager.. tenkte også som deg, at jeg var glad jeg ikke ble gravid med en gang, da det virket som kroppen trengte å rense seg
Glajenta ♥ Skrevet 2. april 2013 #3 Skrevet 2. april 2013 Jepp. Hadde en unormalt kraftig mens etter MA. Tror det er normalt, og som du sier; kroppen trenger å renske opp!
HH80 Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2013 Godt jeg ikke er unormal da... Jobber som sykepleier og var livredd for at jeg plutselig skulle blø er gjennom den hvite uniformen!! Gikk på do sikkert 10 ganger idag og da bare plaska det ut... Beklager detaljene håper jeg slipper 9 dager da for jeg har jernmangel fra før!! 1 uke holder og så er jeg klar for produksjon av januar bebbis ; )
1.gangsprøver Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Godt jeg ikke er unormal da... Jobber som sykepleier og var livredd for at jeg plutselig skulle blø er gjennom den hvite uniformen!! Gikk på do sikkert 10 ganger idag og da bare plaska det ut... Beklager detaljene håper jeg slipper 9 dager da for jeg har jernmangel fra før!! 1 uke holder og så er jeg klar for produksjon av januar bebbis ; ) Hehe, sykepleier her også, så vet akkurat hvordan du har det! lykke til videre! Hpper du lykkes med januar baby
Tredjemann på vei :D Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Kroppen min rensa seg tydeligvis litt selv om jeg allerede var blitt gravid igjen... Håper virkelig det gikk bra! Fikk mens 5 uker etter aborten, og den var passe kraftig, men den var litt kortere enn forventet. 2,5 uke etter den mensen kom graviditetssymptomene og positiv test, så da må det vel ha gått bra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå