Gå til innhold

Hadde dere mer eller midre pms-symptomer mnd dere var gravide? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonym poster: 90c67c3319eeeca3005c0d3bf1fab432

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PMS og gravid? Skjønner ikke spørsmålet....?

Skrevet

PMS og gravid? Skjønner ikke spørsmålet....?

altså.. det du vanligvis har som pms-symptomer, for eks ømme pupper, oppblåsthet, gråteanfall. var disse symptomene mer eller mindre fremtredende den mnd du var gravid?

for å stille det på en annen måte; hjalp graviditet på pms-symptomer?

Anonym poster: 90c67c3319eeeca3005c0d3bf1fab432

Skrevet

?? Vet du hva pms er? Klart man ikke har det når man er gravid. Har jo ikke mensen da :P

Anonym poster: b5454acb946a73296acb63d9e286f323

Skrevet

Herlighet.... er det mulig å være så treige, da, damer... ? ;)

HI spør selvfølgelig om hvordan symptomene deres var den måneden dere ble gravid sammenlignet med en måned med vanlig pms-plager? Hvordan var gravidsymptomene i forhold til pmsplager?

HI: jeg har vært gravid en gang, men mistet da veldig tidlig. Da hadde jeg symptomer fra to dager etter el og de var sterkere enn pmssymptomene som jeg vanligvis har. Pms bruker å være litt ekstra vann i kroppen hos meg, litt oppblåst, noen ganger 1-7 dager med litt ømme pupper (men ikke ille og ikke ofte), og av og til litt mer ustabil i humør.

Da jeg testet positivt hadde jeg allerede en mage som var så stor at folk la merke til det, jeg var kvalm, brakk meg før jeg en gang hadde tenkt tanken på at jeg kunne være gravid, småkvalm, stikninger i nedre del av magen osv. Hadde da ikke noe endringer i puppene.

Nå har jeg alle symptomene på nytt og har hatt dem i en måned nå siden forrige el, men testene sier nei, så jeg vet ikke...

Anonym poster: 5351e1161c0fac683a0d2caea1e5a798

Skrevet

Herlighet.... er det mulig å være så treige, da, damer... ? ;)

HI spør selvfølgelig om hvordan symptomene deres var den måneden dere ble gravid sammenlignet med en måned med vanlig pms-plager? Hvordan var gravidsymptomene i forhold til pmsplager?

HI: jeg har vært gravid en gang, men mistet da veldig tidlig. Da hadde jeg symptomer fra to dager etter el og de var sterkere enn pmssymptomene som jeg vanligvis har. Pms bruker å være litt ekstra vann i kroppen hos meg, litt oppblåst, noen ganger 1-7 dager med litt ømme pupper (men ikke ille og ikke ofte), og av og til litt mer ustabil i humør.

Da jeg testet positivt hadde jeg allerede en mage som var så stor at folk la merke til det, jeg var kvalm, brakk meg før jeg en gang hadde tenkt tanken på at jeg kunne være gravid, småkvalm, stikninger i nedre del av magen osv. Hadde da ikke noe endringer i puppene.

Nå har jeg alle symptomene på nytt og har hatt dem i en måned nå siden forrige el, men testene sier nei, så jeg vet ikke...

Anonym poster: 5351e1161c0fac683a0d2caea1e5a798

Haha! Nei er du som er treig... HI spør om graviditeten hjalp på pms-symptomer... Ikke hvordan pms kontra graviditet føles.

Anonym poster: b5454acb946a73296acb63d9e286f323

Skrevet

Jeg hadde det mer og mer for hver graviditet. Hatet mannen min i alle svangeskapa. Det gjør jeg også en uke før mensen.

Anonym poster: 7872a791102188f438f0729b6fe2a6f5

Skrevet

Mer, uten tvil. Var sånn jeg skjønte at jeg var gravid! Store humørsvingninger, tok fort til tårene og var superfølsom. Hadde det sånn fra før testen var positiv og ut 1. Trimester. Etter det var jeg ikke spesielt hormonell.

Skrevet

Altså, i spørsmålet står det om man har mer eller mindre PMS-symtomer de månedene man er gravid. Ikke akkurat den måneden man ble gravid. Samme kan det for så vidt være.

Jeg har iallfall ikke hatt noen pre-menstruelle symptomer når jeg ikke har hatt menstrasjonen. Hverken samme måned eller i svangerskapet

Skrevet

Forventet mens på ikm. Merket ikke noe annerledes. Svidde av en test fordi jeg hadde så mange. Var egentlig tenkt vente noen dager, men den var såklart positiv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...