Gå til innhold

Egguttak i morgen. Noe å grue seg til??

Anbefalte innlegg

Jeg har egguttak i morgen, på riksen. Og gruer meg innmari!

Noen som vil dele erfaringer med meg? Gjerne noen gode :D

Har aldri gjordt dette før. Flere som skal gjøre dette i løpet av de nærmeste dagene - og kanskje ratt på riksen også??

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si, noen kjenner svært lite, mens andre synes det er vondt. Jeg kan si at min opplevelse på Riksen var svært god. Jeg fikk perfekte mengder avslappende og bedøvelse, såpass at jeg egentlig synes det var ganske så deilig å ligge der i den stolen! :-) Merkelig, siden jeg var naken nedentil mens en lege stakk meg med en lang nål... :-) Var fin og omsuset mens uthentingen pågikk, og så forsvant bedøvelsen kjapt, slik at jeg kunne dra hjem etter en liten hvil.

Lykke til – det er uansett raskt over!

Jeg syntes også det var bra på Rikshospitalet. Intravenøs champagne rett i blodet før start, og jeg hadde en egen sykepleier som sørget for påfyll. Det er jo ikke sånn veldig gøy å ligge og sprike med beina, men jeg har etterhvert vent meg til det.

Det var jo vondt, men ikke så ille at jeg ville gruet meg så veldig om jeg måtte gjøre det igjen.

Og som uhhuhher sier, det er fort gjort. Lykke til!

Tusen takk for beroligende svar! Puh. Nå er det litt mer ro i magen (sett bort i fra veldig utålmodige og ømme eggstokker...hihi!).

Har en røff vaginal fødsel bak meg, noe som automatisk gjør meg litt mer urolig for gynekologiske ting. Men hva gjør man ikke nå for håpet! ;-) Takk igjen dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...