Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Anette? Navnet var populært på 80-tallet, men det var faktisk bare 5 stk som fikk navnet i 2012.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne litt opp :-)

Skrevet (endret)

Personlig blir det for mye 70-80-tallsnavn for meg. Forbinder det veldig sterkt med den perioden. I tillegg er det litt hardt i klangen.

Jeg liker bedre Alette. Nesten det samme men litt lettere i klangen.

Endret av Giss
Skrevet

Anette er helt greit, men ingen storfavoritt. Liker også Alette bedre.

Skrevet

Forstår godt at det bare var 5. Ikke noe i veien med navnet, men det er og bør være i dvale for øyeblikket synes jeg.

Skrevet

Ja, mange på vår alder er nok lei det pga. det har vært vanlig i vår generasjon. Velger vi dette navnet, så er det derimot oppkalling etter tipp-oldemor! Alette liker jeg ikke - tenker "å lette" ;-)

Skrevet

Hva synes dere om navnet Anette? Navnet var populært på 80-tallet, men det var faktisk bare 5 stk som fikk navnet i 2012.

Synes det er helt greit, men vil nok ikke bruke det selv :)

Skrevet

Veldig uvanlig på småbarn nå. Men navnet er jo fint det. Hvis tippoldemor het Anette kan jo kanskje Ane eller Agnete også duge som oppkalling.

Skrevet

Agnethe er fint, Agnes enda finere :-) Har mange fine nabn å velge i, men mannen jar også noe han skulle sagt, og familien er ikke helt uengasjert den heller... Ikke lett.

Skrevet

Ingenting galt med Anette :)

Skrevet

Jeg har begynnt å like navn som Annette, Marianne og Charlotte. Synes de er pene.

Skrevet

Har alltid likt navnet Anette. Jeg synes ikke noe om motenavn, så det er helt perfekt å bruke dette nå.

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns det er helt fint. Ville ha stavet det Annette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...