Pinnus Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Sliter med guttenavn gitt. Tar gjerne imot forslag til uvanlige, stødige og historie-/tradisjonsrike navn. Liker ikke hjemmesnekrede, poppis og nymotens
pinoisme Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Jeg liker feks Herbert, Hubert, Edgar, Arthur, Valdemar, Ingemar, Bertram, Bernard, Laurits, Vilhelm, Vilfred, Valter, Georg, Eugen, Ernest, Ragnar og Holger. Liker du noen av disse? Og Albert selvfølgelig, det heter sønnen min.
Pinnus Skrevet 1. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2013 Arthur er en av mannen favoritter! Ingemar er familienavn i min familie og allerede 3 stk som heter. Liker Bernard og Laurits sånn umiddelbart. Takk!! Og for et flott navn på sønnen din!
Vannmann35 Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Albert er ganske fint, har tenkt på det selv, men blir ikke helt fortrolig med "bert"- biten... Hva med Alfred?,
Pinnus Skrevet 2. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2013 Hm, tror jeg sliter med "fred"-biten på samme måte som du sliter med "bert." ;-)
Cornelianelia Skrevet 3. april 2013 #6 Skrevet 3. april 2013 Albert er sjarmerende, morsomt, tøft og fint! Andre forslag: Anton Ludvig Ulrik Gustav Wilhelm Lauritz Mikkel Theodor Jonathan Oskar August Edvard
Pinnus Skrevet 3. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2013 Albert er sjarmerende, morsomt, tøft og fint! Andre forslag: Anton Ludvig Ulrik Gustav Wilhelm Lauritz Mikkel Theodor Jonathan Oskar August Edvard Ludvig, Ulrik og August er med på listen, takk!
sommertiara Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Elsker Albert, det er helt fantastisk. Edmund Greger Helmer Jostein Karsten Marvin Olaves Sigmund Thorvald Vilgot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå