Gå til innhold

Kjenner dere noe bobling eller bevegelser i uke 14 elr 15?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg mener at jeg kjente noen bølgebevegelser ca rundt uke 12 og 13, men rundt uke 14 var alt borte. Egentlig har alle symptomer blitt borte, bortsett fra forstørrede bryster og jeg kjenner ingenting ingen steder. Er redd for MA. Hva er deres erfaringer med bevegelser tidlig i sv.skapet?

Fortsetter under...

jeg husker ikke helt når jeg kjente bobler første gang, men tror det var rundt uke 13. I uke 15 ca kjente jeg mye kiling på insiden, sparka starta ikke før uke 19 ca.

men når det gjelder symptomer, så har jeg egentlig ikke hatt noe spesilt hele svangerskapet. Var veldig trøtt bare og store pupper. ;)Fra uke 14 var jeg helt frin, kunne nesten glemme at jeg var gravid, og slik har det vært siden. Foruten om mye spark og stor mage så er jeg veldig fin. Er i uke 26 nå, så ikke alle som har alle symptomer. Kos deg så lenge formen er fin du :)

Kjente det i uke 11 denne gang. Sist kjente jeg ingenting før uke 17/18. Har jo litt å si hvor morkaken ligger da. Hvis den ligger foran på magen er det ikke så rart du ikke kjenner noe enda. Mistet mye symptomer rundt uke 9/10 sist oghar hørt om flere som gjør det. Det går nok helt sikkert bra med huleboeren din.

Annonse

Jeg er i uke 18 og har ikke kjent noe som helst. Men var på ultralyd igår og der var det full fest og en meget aktiv liten frøken. Hadde visst morkaka på framsiden, så var visst vanlig at man ikke merka noe ennå. Er det så vanlig å kjenne tidlig som "alle" skal ha det til? Eller er det litt ønsketenkning?

Ofte er det slik at de som er flergangs kan kjenne liv tidligere enn de som er førstegangs, men dette gjelder ikke alle. Første gangen kjente jeg ikke liv før uke 17 elr 18, 2.gangen kjente jeg tydelige bevegelser med spark fom uke 14 og regelmessig. Denne gangen, er det bare lette bevegelser fra ca uke 11 plus faktisk. De har blitt litt mer tydelige, kjenner det daglig, men ikke like tydelig som sist. Er 15 plus noe i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...