Gå til innhold

Skylle nesen med nesehorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker dette alltid når jeg er forkjølet, kjempeeffektivt! Kan ikke se for meg hvordan dette kan være farlig altså ;) Følg bruksanvisningen og prøv deg fram. Du finner fort teknikken. (Lurt å ha hodet litt fremoverbøyd + til siden ellers renner vannet ofte ned i halsen i stedet for ut av det andre neseboret).

Lykke til :)

Anonym poster: c105c2074e683539544f384a193a51c2

Nei, ikke farlig. Men hvis du holder hodet feil, så kan det hende vannet ikke bare renner gjennom over i andre nesebor, men slik at det føles ubehagelig ut. Så les bruksanvisningen først og følg den nøye. Jeg prøvde det engang, og brukte den først feil. Kjentes ut som jeg hadde vært og svømt og svelgt masse vann. Så hvis du får den følelsen har du brukt den litt feil.

Da jeg ble vist hvordan en brukte det rett, så var det faktisk litt behagelig.

Anonym poster: 2f1407544c99be44c475558a411f3b05

Det skal ikke være farlig. Jeg ble kvitt bihulebetennelse med det. Kunne ikke bruke annet siden jeg var gravid. Jeg måtte skylle flere ganger pr dag de første dagene. Men det hjalp veldig.

Pass på å ha lunket vann og salt uten jod i. Doseringsmål ligger i pakken. Gjorde ihvertfall det på den jeg kjøpte.

Anonym poster: 1252ddb8d4ad7ee4506ef738b62b5728

Annonse

Jeg bruker oxo det ved forkjølelse (før satte det seg alltid til bihulebetennelse) en deilig følelse når man får skylt ut alle basiluskene :)

Med nesespray svir det langt oppi hjernen, og jeg begynner å blø neseblod etter kort tid. Så nesehornet er en mer skånsom behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...