lilja_ Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Trenger litt hjelp med jentenavn som passer til Sofie. Liker veldig godt Eleah, Celia og Lilja/Lilje. Hva synes dere passer?
Vannmann35 Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 Sofie er lyst og lett, ganske klassisk. Synes tilsvarende/passende navn er: Elise Louise Agnes Amalie Ut over det så liker jeg godt Celia :-)
lilja_ Skrevet 1. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2013 Glemte å skrive at vi har en datter som heter Sofie som skal bli storesøster. Er ut etter forslag på navn til baby nr 2
Giss Skrevet 2. april 2013 #5 Skrevet 2. april 2013 Eleah er nydelig til Sofie. Andre forslag: Lotte Ellen Alva Anna
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 2. april 2013 #6 Skrevet 2. april 2013 Sofie og Eleah er helt ok sammen, Eleah er et "midtpåtreet" navn. Sofie og Celia passer bra! Liker Celia godt, og navnet passer alle aldre. Sofie og Lilja/Lilje - helt ok kombinasjon, liker ikke Lilja så godt, og Lilje høres rart ut i mine ører. (Må bare legge til at Sofie og Vilje er en nydelig kombinasjon;)) Av dine navn synes jeg Sofie og Celia er finest sammen
lilja_ Skrevet 2. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2013 Takk for forslag og meninger Havner nok på Celia jeg. Synes det klinger godt i lag med Sofie. Liker det bare mer og mer ) Tenker jo at Celia må ha et mellomnavn, forslag??
lilja_ Skrevet 2. april 2013 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2013 Tenker kanskje å bruke navn fra slekt og da er alternativene: Celia Margrethe eller Celia Konstanse. Hva synes dete? Andre forslag?
PaprikaPotetegull Skrevet 2. april 2013 #9 Skrevet 2. april 2013 Vil at jenta mi skal hete Sofie, om vi får flere barn.. Lilly passer veldig fint til Sofie
Gjest Anonym sommerbris Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Sofie og Lilja kledde hverandre godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå