Gå til innhold

Altså, HÆ? Kan en graviditetstest kjøre en aprilspøk på meg??

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg ingenting! Hadde en MA som ble fjernet med tabletter 7.februar. Vi begynte med sex igjen 2 uker etterpå, og 5 uker etter aborten fikk jeg mensen... I hvert fall var jeg helt sikker på det, da det var både friskt og koagulert blod som kom. Men den var littegrann kortere enn forventet kanskje...

Siste 3-4 dagene har jeg plutselig vært så kvalm og svimmel og løs i magen, men var helt sikker på jeg holdt på å få spysyken eller det som verre er. I dag før middag tenkte jeg at jeg bare for "moro skyld" skulle teste, ettersom jeg ikke orket tanken på å lage eller spise middagen. Tenkte jeg måtte ha utelukket alt før jeg bestilte meg en legetime. Urinprøven var utvannet i tillegg, så hadde absolutt forventet kritthvit teststrek, men neida! To tydelige, sterke streker kom til syne tvert jeg tok pinnen opp fra urinprøveglasset!

Hva i h....... er det som skjer??? Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte :P Hadde jo håpet på dette selvsagt, men tenkte vi skulle vente til januar 2014 nå når det liksom ikke gikk på første forsøk etter aborten. Og nå når jeg kjenner denne ekle kvalmen igjen, så kjenner jeg meg helt motløs.

Skal prøve å være glad for dette da, og tenker nå at jeg er mest sjokkert :)

Fortsetter under...

Det ville i så fall vært en særdeles smakløs aprilsspøk fra produsenten sin side.. :D :D

Hehe gratulerer du, av til hjelper det ikke en gang når man vil vente.. :)

Anonym poster: 860f188eeb579a97d683084403f12b2e

Hehe, nei det har omsider sunket inn for meg også nå, men er fortsatt litt i sjokk :P Verste er jo at kvalmen er så ekstrem! Er vel 6,5 uke på vei eller noe sånt nå, så kvalmen har vel nettopp begynt :/ Håper virkelig jeg klarer å skjule det for de på jobb en stund til, men de fatter sikkert mistanke rimelig fort, og blir jeg like plaget som sist så må jeg gi beskjed for å bli tatt hensyn til.

Litt komisk da: Etter juleferien sa jeg at jeg var gravid nå sist som det gikk galt, og nå etter påskeferien :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...