førstegang...1 Skrevet 1. april 2013 #1 Skrevet 1. april 2013 Hvordan gir dere babyen vann. Og hvor mye gir dere? Oppgi gjerne alder Min er 9 måneder og vi gir bare litt fra kopp. Kan jeg gi fra samme flaske som hun får melk fra?
.Lillemy. Skrevet 1. april 2013 #2 Skrevet 1. april 2013 min er snar 8 mnd og får vann til alle måltider på dagtid. Han får vann fra tutekopp. du kan gi vann fra tåteflaske ja.
Tromsøprinsen Skrevet 1. april 2013 #3 Skrevet 1. april 2013 Følger denne. Får ikke min 3 mnd gamle baby til å like vann. Brukt flaske så langt. Vurderer tuttekopp for 4 mnd.
.Lillemy. Skrevet 1. april 2013 #4 Skrevet 1. april 2013 Hvorfor skal du gi en 3 mnd gammel baby vann? Vi begynte med vann når vi begynte med fast føde, ved 4 mnd.
samu Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 Følger denne. Får ikke min 3 mnd gamle baby til å like vann. Brukt flaske så langt. Vurderer tuttekopp for 4 mnd. min er akkurat 3mnd,men jeg skal ikke gi før fastføde og sommervarme. håper ikke det er feil av meg
Tromsøprinsen Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 Fordi han spiser såpass lite mme at det ikke dekker væskebehovet. Han er snart 8 kg og skal ha 150 ml væske per kg daglig, dvs 1200 ml. Så mye spiser han ikke, og ikke bør han spise så mye heller...
Lisse_01 Skrevet 1. april 2013 #7 Skrevet 1. april 2013 Gutten min er 6 mnd og får vann fra tutekopp når han får fast føde. Lar han drikke så mye han vil. Han drikker ikke sånn kjempe masse. Men han elsker vann
Gjest Warning! Skrevet 1. april 2013 #8 Skrevet 1. april 2013 Min 5 måneder gamle gutt får sjelden vann. Men nå når vi skal til syden om en måned, skal han få vann fra tutekopp. Han liker vann og drikker det han får på tåteflaske, men han drikker så mye MME at han trenger nok ikke ekstra væske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå