Gå til innhold

• IKM UKE 18 •

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tusler jeg videre til neste pp for her kom mensen tidligere enn beregnet. Håper det betyr at syklusen min begynner å nærme seg normalen igjen.

I morgen blir det tur på sykehuset for å begynne å på veien som kanskje kan gi oss svar på hvorfor ting tar tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh.. så kjeldig... Lykke til i neste pp og på sykehuset...

Jeg testet i dag - negativ.... men heller ingen TR :/

Skrevet

da kom TR i kveld, så da blir det nok en pp her, men med pergotime. så håpe det skjer noe da.

Skrevet

Æsj og fysj til tantebesøk og lykke til i neste pp. Husk at man er mest fruktbar på våren...og den har jo latt vente på seg! Her skjer det fint lite dvs, ingen mens og ingen symptomer. Hvis ikke noe skjer innen mandag tester jeg på nytt.

Skrevet

Negativ test i dag tidlig (ikm-dag) :( utrolig skuffende siden jeg hadde så mange lovende symptomer denne gangen! Tr er derimot ikke kommet... Hvis den fortsatt er fraværende i dagene som kommer, nærværet teste igjen? Er det vanlig å få negativ test på ikm-dagen og positiv senere?

Skrevet

Jeg var 8 uker med førstemann, så ikke godt og vite.

Skrevet

Trodde eg hadde IKM i går... ingen mens og negative tester her også..

Frustrerende.....

Skrevet

Kanskje vi er dårlige på å produsere hcg bonden, er jo lov å håpe ;) Jeg er to dager over nå og dette irriterer meg grundig... Har hatt mensensmerter på og av i nesten to uker nå (dette er ikke normalt) og alikevel så er det ingen tante rød.

En annen ting jeg stusser på som kanskje noen av dere kan svare meg på er kroppstemperaturen. Er det ikke vanlig at tempen synker rundt ikm om mensen kommer? Jeg hadde 37.0 i temp i går og nå er den 37.4! Blir ikke klok av dette...

Trodde eg hadde IKM i går... ingen mens og negative tester her også..

Frustrerende.....

Skrevet

Samma her. Null mens og hvit test.

Skrevet

JA.. får satse på at det er sen HCG produksjon... Har tenkt litt på hvordan det var med nummer en. Da mener jeg å ha sjekket ved rundt 5 uker og da var det kun svakt positivt... så satser på at jeg har treg HCG produksjon...... Kan virkelig ikke fatte og begripe at jeg ikke er gravid, har hatt reelle bekkensmerter som jeg ikke har hatt siden sist!! Kun tiden kan vise....

Noe jeg kom på her om dagen var at jeg også hadde en aller så liten blødning rundt EL - leste om det og viser seg at en er ekstra fruktbar ved slike tegn...

Spennende En til, please og Cammy5

Skrevet

Jeg krysser fingrene for alle tre :) hold oss oppdatert ;)

Skrevet

Pokker, da kom tanta og jeg går videre til pp 14 :angry: Kjenner jeg mister litt troen på dette her nå, sukk. Men krysser alt jeg har for at det lykkes for dere bonden og cammy!

Skrevet

Pokker, da kom tanta og jeg går videre til pp 14 :angry: Kjenner jeg mister litt troen på dette her nå, sukk. Men krysser alt jeg har for at det lykkes for dere bonden og cammy!

nei så trist En til, please..... Lykke til i neste pp :D

Skrevet

Så trist En til, please! Men siden dette er deres pp14, har du vært hos legen da? Neste gang er det deres tur ;)

Skrevet

yes... da kom nok TR her også!!

helt ok det forsåvidt - men litt bekymret for hvorfor jeg fikk bekkensmerter når jeg ikke var gravid. DET vil jeg ikke ha noe av.. Innbilt svangerskap kanskje ;) hehe :P

jaja, ny pp på meg også, lykke til Cammy :)

Skrevet

Så dumt bonden! Tror jeg har vært offer for innbilt svangerskap selv:/

Jeg var sikker på jeg fikk tr i dag tidlig når toalettpapiret hadde en litt lyserød farge på seg, tenkte jaja, ny pp da, men nå har det enda ikke kommet mer (bare en brun flekk)...Gravid er jeg sikkert ikke da for festeblødning når man egentlig skulle hatt tr har jeg ikke hørt om, men hva er det som har skjedd med syklusen min da? Tror jeg har forstyrret den helt med dette prøveprosjektet :P

Hva tror dere det kan være?

Skrevet

Så dumt bonden! Tror jeg har vært offer for innbilt svangerskap selv:/

Jeg var sikker på jeg fikk tr i dag tidlig når toalettpapiret hadde en litt lyserød farge på seg, tenkte jaja, ny pp da, men nå har det enda ikke kommet mer (bare en brun flekk)...Gravid er jeg sikkert ikke da for festeblødning når man egentlig skulle hatt tr har jeg ikke hørt om, men hva er det som har skjedd med syklusen min da? Tror jeg har forstyrret den helt med dette prøveprosjektet :P

Hva tror dere det kan være?

huff da...

ja har en syklus selv også som jeg ikke forstår helt... mye rart som skjer med kroppen i disse prøvetider /

Lykke til viderer!!

Skrevet

Nei, det var nok ikke tr i dag tidlig så da venter jeg enda... <_<

Skrevet

Vi venter også på tr, enda ikke kommet. Den skulle vært her for to dager siden, men noen dagers slingringsmonn må man vel regne med? Altså, syklusen er vel ingen kalender heller? :) TR dukker vel sikkert opp når det passer minst, og gjør meg som vanlig invalid i noen timer den første dagen... Kjempegøy!

Skrevet

Vi venter også på tr, enda ikke kommet. Den skulle vært her for to dager siden, men noen dagers slingringsmonn må man vel regne med? Altså, syklusen er vel ingen kalender heller? :) TR dukker vel sikkert opp når det passer minst, og gjør meg som vanlig invalid i noen timer den første dagen... Kjempegøy!

Nå er jeg kjempespent Paulita, hvordan er status?

Krysser alt jeg har for at ikke Tr er kommet til deg og våren og spiren er kommet :)

Skrevet

Heisann

Jeg kan vel oppdatere litt. Her kom tr i dag, nesten en uke over tiden :/ Ble litt skuffet, men nå ser jeg bare frem til ny pp. Denne gangen skal det gå! :)

MANDAG 29:

Ønsker med en til<3

Vera831

En til, please. (13pp)

TIRSDAG 30

Rasekatten

Klatrejenta

ONSDAG 1

Silckely

TORSDAG 2

Kaffemocca

FREDAG 3

Januarmirakelet

Cammy5

Bonden

LØRDAG 4

SØNDAG 5

Verbena

Paulita

Thalila

GRAVID!

Ny pp: Cammy5

Skrevet

Ikke noe besøk av tante rød her gitt.. Og jeg har ganske store brystknopper, som jeg pleier å ha når jeg har eggløsning, og av og til når jeg får mensen. Men det pleier ikke vare så lenge. Har litt vondt i sidene nede ved eggstokkene, på begge sider. Aner ikke hva det er. Jeg går nå og venter på tantebesøk, jeg :-) tar en test på søndag kanskje, dersom ikke tr dukker opp..?

Skrevet

Så gøy:) gratulerer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...