Gå til innhold

• IKM UKE 18 •

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har øme pupper allerede normalt får jeg det ikke før de siste 3-4dagene ør mensen kommer, men ikm er ikke før 5.mai. Passe irriterende for jeg tviler på at jeg er gravid. Egentlig kan mensen bare komme sånn at vi kan komme oss innom sykehuset neste uke å finne ut hva problemmet er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kom TR tre dager før forventet. Så da er det bare å starte på nytt. Tenkte jeg skulle ta en sjekk hos gynekologen for å ta en sjekk siden vi har prøvd siden august. Håper jeg klarer å nullstille meg litt og tenke minst mulig på å bli gravid. Kanskje det klaffer da.

Skrevet

For fankern, Fjellfrøkna og Ønsker, så utrolig kjedelig!! At møkkatanta ikke kan vise et snev av folkeskikk da, og slutte med disse ubudne og uønskede besøkene sine. Håper virkelig det klaffer for dere begge neste pp.

Skrevet

For fankern, Fjellfrøkna og Ønsker, så utrolig kjedelig!! At møkkatanta ikke kan vise et snev av folkeskikk da, og slutte med disse ubudne og uønskede besøkene sine. Håper virkelig det klaffer for dere begge neste pp.

takk for det:) ikke noe hyggelig besøk, samtidig som det er like greit å slippe å lure i mange dager.. Skal du teste på mandagen eller? Ønsker deg masse lykke til!!!:)
Skrevet

Takk Ønsker :) Tester mandag ja, så får kjøpe inn en test i morgen. Spennende.

Skrevet

IKM er rundt omkring fredag, veldig spent. Har gått med lett bekkenløsning i 1 uke nå... hadde kraftig beggenløsning forrige svangerskap. Ellers har jeg hatt symptom som kvalme, stikking og ømme pupper... SPENT!! allerede brent av 3 tester som viste negativt selvsagt :P Fatter ikke at jeg gidder.. men :P

Andre med mange symptom før ikm???

Når har dere tenkt å teste?

Skrevet

Skulle egentlig testet i morgen, IKM-dag, men glemte å kjøpe test i går. Tester tirsdag da. Ingen symptomer <_<

Spennende Bonden!

Skrevet

Da kom tanta hos meg, så går dessverre over i ny pp :( Lykke til alle dere andre :)

Skrevet

Jeg har IKM på fredag, når bør jeg starte å teste mener dere? Dette er pp3 selv om det var først nå den siste mnd at vi virkelig gikk inn for å bli gravid. Jeg har hatt noen merkelige symptomer siden torsdag, har blant annet plutselig blitt veldig svimmel, jeg har vært småkvalm sent på kvelden, jeg er sulten hele tiden, har mensenmurring (noe jeg ikke normalt har en uke før) og er stuptrøtt. Jeg går å sier til samboeren min at dette sikkert bare er noen fantasisymptomer som jeg føler bare fordi jeg går å kjenner etter og vil så gjerne at det skal være en spire.. men tenk om det faktisk er det?! ah, dette er alfor spennende! :) Hvordan går det med dere?

Skrevet

Jeg har IKM på fredag, når bør jeg starte å teste mener dere? Dette er pp3 selv om det var først nå den siste mnd at vi virkelig gikk inn for å bli gravid. Jeg har hatt noen merkelige symptomer siden torsdag, har blant annet plutselig blitt veldig svimmel, jeg har vært småkvalm sent på kvelden, jeg er sulten hele tiden, har mensenmurring (noe jeg ikke normalt har en uke før) og er stuptrøtt. Jeg går å sier til samboeren min at dette sikkert bare er noen fantasisymptomer som jeg føler bare fordi jeg går å kjenner etter og vil så gjerne at det skal være en spire.. men tenk om det faktisk er det?! ah, dette er alfor spennende! :) Hvordan går det med dere?

Om du klarer det, vent til ikm før du tester. Sparer deg en haug mmed skuffelse for selvom noen tester positivt før ikm så er det også noen som ikke gjør det. Og alle de negative testene blir bare værre og værre for hver du får. Det hjelper litt på psyken her værtfall ;-)

Skrevet

Signerer over, men forstår deg så inderlig vel Cammy. Ulidelig spennende når man går og kjenner på masse spiresymptomer :) Her er IKM i dag, men satt der uten test på morgenkvisten. Dette er nå i hus, så tester i morgen. Ingen tante foreløpig!

Æsj, sabla synd at hun kom til deg, Januarmirakelet :angry: men ønsker deg virkelig lykke til neste pp. Prøvd lenge?

Noen som vil oppdatere listen vår? Lettere å følge med da :)

Lykke til alle kommende testere :D

Skrevet

Det ble vel kanskje feil og kalle symptomene for fantasisymptomer for de er ganske reelle, men ja.. redd for å bli skuffet. Tror jeg følger rådet deres og venter til ikm eller dagen etter :) Jeg har ikke billigtester tilgjengelig heller så da er det lettere å vente med å teste ;) Lykke til alle sammen

Skrevet

Da har tanta kommet :(

Lykke til dere andre!

Skrevet

Signerer over, men forstår deg så inderlig vel Cammy. Ulidelig spennende når man går og kjenner på masse spiresymptomer :) Her er IKM i dag, men satt der uten test på morgenkvisten. Dette er nå i hus, så tester i morgen. Ingen tante foreløpig!

Æsj, sabla synd at hun kom til deg, Januarmirakelet :angry: men ønsker deg virkelig lykke til neste pp. Prøvd lenge?

Noen som vil oppdatere listen vår? Lettere å følge med da :)

Lykke til alle kommende testere :D

Takk takk:) Vi har ikke prøvd så lenge denne gangen...begynte så smått i januar, så 4 pp så langt...vi får bare hive oss rundt og prøve hardere neste måned;)

Føler med deg vera831, lykke til med neste runde:)

Skrevet

åå.. så kjedlig med tanta brrr, Januarmirakelet og Vera831... masse lykke til i neste pp :)

For min del... IKM torsdag - lørdag en gang... Har hatt masse symptom.. start på bekkenløsning (var ille sist) ømme pupper, stikking osv...

Siste 2 dagene er det liksom forsvunnet litt... Innbilt??? kan ikke skjønne det, bekkenet var skikklig vondt og begynte nesten å grue meg til 9 mnd med smerter igjen :/

Jaja... brent av en test i dag - negativ.. er bare å smøre seg med tolmodighet gitt!!

lykke til dere andre med testing i dagene som kommer :)

Skrevet

Jeg kan oppdatere og føre på meg selv i samme slengen :)

MANDAG 29:

Ønsker med en til<3

Vera831

En til, please. (13pp)

TIRSDAG 30

Rasekatten

ONSDAG 1

Silckely

TORSDAG 2

Kaffemocca

FREDAG 3

Januarmirakelet

Cammy5

Bonden

LØRDAG 4

SØNDAG 5

Verbena

Paulita

Thalila

GRAVID!

Ny pp:

Skrevet

IKM i morgen, så venter nærmere helga med og teste. men som jeg sa tidligere så er jeg sikker på at den j.... TR kommer... Lykke til igjen dere som enda venter :)

Skrevet

Heisann

Da var jeg her igjen etter 2 år og med nytt forsøk på nummer 2.

Fikk først overtalt husbonden om å kutte ut regnfrakken da det ble hurrameg rundt for ca 14 dager siden.

Har ikke selv hatt prev. etter fødselen i mars 2012 og begynte så smått på folat etter nyttår, jeg har vært klar lenge men ikke han.. før nå... tror jeg...

Sist brukte vi 4pp før den satt... tror jeg skulle hatt IKM i dag mandag... og jeg har som regel vært veldig på tiden (eller før tiden) og har ofte spottet 3-4 dager før første dag mens... mens nå er det ikke noe som tilsier at tanta er i anmarsj.

Kjøpte test i dag og venter med å teste til i morgen...

Kjempespent!

MANDAG 29:

Ønsker med en til<3

Vera831

En til, please. (13pp)

TIRSDAG 30

Rasekatten

Klatrejenta

ONSDAG 1

Silckely

TORSDAG 2

Kaffemocca

FREDAG 3

Januarmirakelet

Cammy5

Bonden

LØRDAG 4

SØNDAG 5

Verbena

Paulita

Thalila

GRAVID!

Ny pp:

Skrevet

Wow, Rasekatten, du må ha en vilje av stål som klarer å vente helt til helga med å teste når IKM er i morgen. Syns jeg er avsindig flink som klarer å vente en eneste dag etter IKM, he he.

Klatrejenta, da er vi to som skal teste i morgen, krysser fingrene for oss begge. Ser også ut som vi begge er klatrere(ifølge nicket ditt i hvert fall) ^_^

Trøsteklem til de som har fått blodtanta på besøk :(

Og takk, Bonden, for at du hentet fram listen!

Skrevet

Wow, Rasekatten, du må ha en vilje av stål som klarer å vente helt til helga med å teste når IKM er i morgen. Syns jeg er avsindig flink som klarer å vente en eneste dag etter IKM, he he.

Klatrejenta, da er vi to som skal teste i morgen, krysser fingrene for oss begge. Ser også ut som vi begge er klatrere(ifølge nicket ditt i hvert fall) ^_^

er vel heller bare at jeg blir skuffet, har prøvd over 1år nå, så mistet håpet. fikk påvist 12 syster nå, så skal ta pergo nå når tr kommer. men jeg pleier altid og få den noen dager før, så den skulle vært her alt. og med førstemann var jeg 8 uker før jeg fikk positiv :) lykke til i morgen, venter spent på svaret ditt/deres :)

Skrevet

Heisann

Våket kl 05:35 idag og klarte ikke å fortsette å sove med tanke på graviditetstesten som lå å ventet på meg, kunne nok trengt en time til på øyet før veslejenta pleier å våkne 06:30 og si fra, men fikk sneket meg opp og tasset ut på badet, sleit med å lese bruksansvisningen (som halvzombi av trøtthet) på den sinnsykt dyre Clearblue digitaltesten min (forrige gang hadde jeg billigtester men rakk ikke å bestille denne gangen).

Kjempet meg så gjennom plast og papp for å få opp pakningen og skjønte tilslutt fremgangsmåten... trenger heldigvis ikke å være rakettforsker for å forstå det.

Timeglasset blinket og blinket.... så sto det: Gravid.. og deretter 2-3 uker :)

Sjanglet så inn i senga hvorpå min bedre halvdel gryntet fra dyna "er du dårlig i magen?".

mens jeg bare gav han testen og sa: nå er vi gravide igjen.

Lå i sengen tett inntil hverandre den siste timen før vesla vår våknet og snakket om sist gang, termin og hvordan dette året kommer til å bli.... beroliget ektemaken med at skal nok få til en snill klatretur i Jotunheimen i sommer likevel, sist gang besteg vi både Vågakallen, Helvetestind og Stetind i gravid tilstand. Eneste forskjellen nå er med en 13 mnd gammel jente på ryggen :)

Lykke til til dere andre som tester denne uka, sender massevis av babystøv til dere alle!

Føler meg nesten litt skamfull som så vidt har sagt hei her inne og så fyker videre til 1.trim

Skrevet

Gratulerer så mye, Klatrejenta! Kjempegøy at det klaffet så raskt :)

Min test var negativ, så det ser ut som at jeg går videre til pp14. Tror kanskje jeg skal slutte å teste all together og heller vente på tanta heretter. Er så lei av blanke tester!

Skrevet

Gratulerer så mye til klatrejenta! :) Så utrolig spennende!!

Skrevet

Heisann

Våket kl 05:35 idag og klarte ikke å fortsette å sove med tanke på graviditetstesten som lå å ventet på meg, kunne nok trengt en time til på øyet før veslejenta pleier å våkne 06:30 og si fra, men fikk sneket meg opp og tasset ut på badet, sleit med å lese bruksansvisningen (som halvzombi av trøtthet) på den sinnsykt dyre Clearblue digitaltesten min (forrige gang hadde jeg billigtester men rakk ikke å bestille denne gangen).

Kjempet meg så gjennom plast og papp for å få opp pakningen og skjønte tilslutt fremgangsmåten... trenger heldigvis ikke å være rakettforsker for å forstå det.

Timeglasset blinket og blinket.... så sto det: Gravid.. og deretter 2-3 uker :)

Sjanglet så inn i senga hvorpå min bedre halvdel gryntet fra dyna "er du dårlig i magen?".

mens jeg bare gav han testen og sa: nå er vi gravide igjen.

Lå i sengen tett inntil hverandre den siste timen før vesla vår våknet og snakket om sist gang, termin og hvordan dette året kommer til å bli.... beroliget ektemaken med at skal nok få til en snill klatretur i Jotunheimen i sommer likevel, sist gang besteg vi både Vågakallen, Helvetestind og Stetind i gravid tilstand. Eneste forskjellen nå er med en 13 mnd gammel jente på ryggen :)

Lykke til til dere andre som tester denne uka, sender massevis av babystøv til dere alle!

Føler meg nesten litt skamfull som så vidt har sagt hei her inne og så fyker videre til 1.trim

gratulerer så mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...