rasekatten Skrevet 17. april 2013 #51 Skrevet 17. april 2013 ja, så det på ultralyd. greit og vite hvorfor det ikke har skjedd noe på 1 år. men førstemann kom på pilla, så planlegging funker ikke her vist, hehe... så håpe pergo funker. takk
**Cayenne** Skrevet 17. april 2013 #52 Skrevet 17. april 2013 Hei Har IKM 01 mai tror jeg, men da blir syklusen kun på 25 dager. Forrige syklus var jeg 3 dager over tiden, noe som gav meg en lutealfase på 17 dager. (påvist el med blodprøve på syklusdag 21, så det var ikke el som var forsinket) Da jeg var på do isted, hadde jeg EL slim, så da er eggløsningen tydeligvis fremskyndet denne syklusen siden alt kom for sent i forrige. (Jeg var ikke gravid, tok test samme dag mensen dukket opp, 3 dager over) Synes kroppen min er helt på tulltur, før hadde jeg klokkeklar syklus på 28 dager. Anyway, jeg skal inn på laparoskopi onsdag i neste uke, og gleder meg noe helt sykt! Håper virkelig de finner noe og fikser det. Jeg er 7 dpo når jeg skal opereres, hvis EL er i dag, så om det plutselig skulle være et befruktet egg, så skylles det vel ut under operasjonen. Derfor utgår vel denne prøveperioden. Men det går helt fint, har ventet i 4 mnd nå på lap'en, så gleder meg bare til å bli ferdig med det Bare sniker litt og måtte svare på denne. El-slim er vanlig å ha opp til en uke før el, så om du fikk dette først i dag er nok ikke el i dag. På selve el- dagen er el-slimet ofte forsvunnet, eller man kan f.eks. ha det en dag forbi el. Lykke til!
runa83 Skrevet 18. april 2013 #53 Skrevet 18. april 2013 Hei! Jeg er helt ny her Og ny prøver Jeg ble insiminert for første gang i går og har IKM dato 1. mai.
fjellfrøkna Skrevet 18. april 2013 #54 Skrevet 18. april 2013 Er ny her inne og tror jeg hadde eggløsning på mandag. Iallfall i følge min period tracker og jeg hadde elslim. Fikk lagt inn noen aksje i helgen og på tirsdag. I dag har jeg litt menslignende smerter på venstre side og ned mot venstre lår. Noen som vet hva det kan være? Har ikke elslim nå. Håper på klaff denne gang. Har vært prøver siden august og er 27 år.
Januarmirakelet Skrevet 18. april 2013 #55 Skrevet 18. april 2013 Vi prøver så forsiktig på en til....kanskje slår lynet ned samme plass to ganger? Håper det er greit at jeg hiver meg med MANDAG 29: Ønsker med en til<3 Vera831 En til, please. (13pp) TIRSDAG 30 Rasekatten ONSDAG 1 Silckely TORSDAG 2 Kaffemocca FREDAG 3 Januarmirakelet LØRDAG 4 SØNDAG 5 Verbena Paulita Thalila GRAVID! Ny pp:
Sienna85 Skrevet 19. april 2013 #56 Skrevet 19. april 2013 Hei Har IKM 01 mai tror jeg, men da blir syklusen kun på 25 dager. Forrige syklus var jeg 3 dager over tiden, noe som gav meg en lutealfase på 17 dager. (påvist el med blodprøve på syklusdag 21, så det var ikke el som var forsinket) Da jeg var på do isted, hadde jeg EL slim, så da er eggløsningen tydeligvis fremskyndet denne syklusen siden alt kom for sent i forrige. (Jeg var ikke gravid, tok test samme dag mensen dukket opp, 3 dager over) Synes kroppen min er helt på tulltur, før hadde jeg klokkeklar syklus på 28 dager. Anyway, jeg skal inn på laparoskopi onsdag i neste uke, og gleder meg noe helt sykt! Håper virkelig de finner noe og fikser det. Jeg er 7 dpo når jeg skal opereres, hvis EL er i dag, så om det plutselig skulle være et befruktet egg, så skylles det vel ut under operasjonen. Derfor utgår vel denne prøveperioden. Men det går helt fint, har ventet i 4 mnd nå på lap'en, så gleder meg bare til å bli ferdig med det Bare sniker litt og måtte svare på denne. El-slim er vanlig å ha opp til en uke før el, så om du fikk dette først i dag er nok ikke el i dag. På selve el- dagen er el-slimet ofte forsvunnet, eller man kan f.eks. ha det en dag forbi el. Lykke til! Hei Tok en EL test på ettermiddagen som var positiv. Dagen etter var den negativ, så da var vel EL i går mest sannsynlig Da var det heller ingen el slim å se
rasekatten Skrevet 21. april 2013 #58 Skrevet 21. april 2013 som sikkert mange andre her, så har vi holdt på leeenge nå, og alle rundt oss blir gravide, og jeg blir glad når jeg hører andre er det men kjenner jeg blir så lei meg når alle blir det utenom "meg". og i dag kom søstra mi og fortalte henne var gravid og. håpe dette er mnd for oss alle
Ønsker meg en til<3 Skrevet 21. april 2013 Forfatter #59 Skrevet 21. april 2013 som sikkert mange andre her, så har vi holdt på leeenge nå, og alle rundt oss blir gravide, og jeg blir glad når jeg hører andre er det men kjenner jeg blir så lei meg når alle blir det utenom "meg". og i dag kom søstra mi og fortalte henne var gravid og. håpe dette er mnd for oss alle huff, føler med deg. Flaut når man nesten ikke klarer å holde maska. Er jo glad på andres vegne, men trenger litt tid på å fordøye slike nyheter når man prøver så hardt selv:/.
fjellfrøkna Skrevet 22. april 2013 #60 Skrevet 22. april 2013 Mm, vet hvordan den følelsen er. Her går jeg bare å kjenner etter om det dukker opp noen symptomer... kjenner litt stikkinger nederst i magen av og til. Brystvortene er også litt ømme, men dette kan jo selvfølgelig være vanlig uken før mensen. Krysser fingrene, håper håper! !!
rasekatten Skrevet 22. april 2013 #61 Skrevet 22. april 2013 jeg har altid skikkelig ømme pupper etter el, men nå har jeg det ikke, og denna gangen sjekket jeg om jeg hadde el, og den var så klar som det gikk ann så håpe det skjer noe, selvom jeg har mine tvil...
Sienna85 Skrevet 22. april 2013 #62 Skrevet 22. april 2013 dere er heldige som kan skrulle denne mnd! jeg skal inn på laparoskopien på onsdag. gleder meg helt sykt til jeg er ferdig og får høre hva status er! satser deretter for positiv grav.test i slutten av mai
Ønsker meg en til<3 Skrevet 22. april 2013 Forfatter #63 Skrevet 22. april 2013 Masse lykke til med laparoskopi'en Sienna:) får satse på du får den informasjonen du trenger:) hva gjør de da egentlig?
En til, please. Skrevet 22. april 2013 #64 Skrevet 22. april 2013 En uke til IKM i dag Krysser fingrene for gjengen her inne!
Sienna85 Skrevet 23. april 2013 #65 Skrevet 23. april 2013 hos meg skal de åpne opp livmorhalsen som er veldig trang. har også bedt om at de sjekker eggledere og livmor med kontrastvæske. og så ser de at alt står greit til ellers. ingen cyster, sammenvoksninger etc. så blir spennende å finne ut hvordan ståa er inni der
Sienna85 Skrevet 24. april 2013 #66 Skrevet 24. april 2013 Hei folkens. Da er laparoskopien over. Det gav et knusende resultat, men i allefall et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid på de totale 7 årene jeg har gått uten prev. (1 år med nåværende samboer) Jeg hadde enormt med sammenvoksninger, så mye at de ikke engang klarte å gjennomføre laparoskopien. Sannsynligvis er egglederne ødelagt, men han kunne ikke engang se dem pga sammenvoksningene. Han sa at jeg aldri kommer til å bli gravid på naturlig måte, og at prøverør er eneste veien å gå. Vi bestilte derfor time med engang hos gynekolog på Volvat, og skal inn dit i morgen tidlig før samboer drar offshore, slik at hun kan sende henvisning til prøverør med en gang. Har time hos vanlig gynekolog om 3 mnd, men ingen sjans at jeg venter så lenge, når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bli gravid i ventetiden. Samboer takler det ganske dårlig, mens jeg har enda ikke grått en tåre. Jeg har hatt en magefølelse i 10 år på at det var noe veldig feil med meg, derfor kom det ikke som noe stort sjokk å få det bekreftet. Bare glad jeg endelig har fått et svar, og tenker at man får ta det som det er. Kirurgen mente heldigvis at det var veldig gode muligheter for meg å bli gravid ved prøverør siden jeg har eggløsning hver mnd, og samboers sæd prøve er helt normal. I morgen skal jeg fortelle alt til mamma og pappa, de vet ikke engang at vi har prøvd. Kjenner at jeg trenger min mor fremover, spesielt siden hun er lege. Greit å ha noen å gå til om ting jeg lurer på når vi nå må igjennom denne prosessen. Så det var det. MASSE lykke til til dere andre her, jeg håper spirene sitter i løpet av våren Jeg forsvinner nok ut av IKM gruppene de neste mnd. Hilsen meg
Verbena Skrevet 24. april 2013 #67 Skrevet 24. april 2013 Hei folkens. Da er laparoskopien over. Det gav et knusende resultat, men i allefall et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid på de totale 7 årene jeg har gått uten prev. (1 år med nåværende samboer) Jeg hadde enormt med sammenvoksninger, så mye at de ikke engang klarte å gjennomføre laparoskopien. Sannsynligvis er egglederne ødelagt, men han kunne ikke engang se dem pga sammenvoksningene. Han sa at jeg aldri kommer til å bli gravid på naturlig måte, og at prøverør er eneste veien å gå. Vi bestilte derfor time med engang hos gynekolog på Volvat, og skal inn dit i morgen tidlig før samboer drar offshore, slik at hun kan sende henvisning til prøverør med en gang. Har time hos vanlig gynekolog om 3 mnd, men ingen sjans at jeg venter så lenge, når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bli gravid i ventetiden. Samboer takler det ganske dårlig, mens jeg har enda ikke grått en tåre. Jeg har hatt en magefølelse i 10 år på at det var noe veldig feil med meg, derfor kom det ikke som noe stort sjokk å få det bekreftet. Bare glad jeg endelig har fått et svar, og tenker at man får ta det som det er. Kirurgen mente heldigvis at det var veldig gode muligheter for meg å bli gravid ved prøverør siden jeg har eggløsning hver mnd, og samboers sæd prøve er helt normal. I morgen skal jeg fortelle alt til mamma og pappa, de vet ikke engang at vi har prøvd. Kjenner at jeg trenger min mor fremover, spesielt siden hun er lege. Greit å ha noen å gå til om ting jeg lurer på når vi nå må igjennom denne prosessen. Så det var det. MASSE lykke til til dere andre her, jeg håper spirene sitter i løpet av våren Jeg forsvinner nok ut av IKM gruppene de neste mnd. Hilsen meg Masse lykke til Sienna85!! Greit å endelig ha noen svar og den magefølelsen skal man stole på har jeg ettervært lært meg. Krysser fingrene for at prøverør klaffer på første forsøk for dere.
Ønsker meg en til<3 Skrevet 24. april 2013 Forfatter #68 Skrevet 24. april 2013 Hei folkens. Da er laparoskopien over. Det gav et knusende resultat, men i allefall et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid på de totale 7 årene jeg har gått uten prev. (1 år med nåværende samboer) Jeg hadde enormt med sammenvoksninger, så mye at de ikke engang klarte å gjennomføre laparoskopien. Sannsynligvis er egglederne ødelagt, men han kunne ikke engang se dem pga sammenvoksningene. Han sa at jeg aldri kommer til å bli gravid på naturlig måte, og at prøverør er eneste veien å gå. Vi bestilte derfor time med engang hos gynekolog på Volvat, og skal inn dit i morgen tidlig før samboer drar offshore, slik at hun kan sende henvisning til prøverør med en gang. Har time hos vanlig gynekolog om 3 mnd, men ingen sjans at jeg venter så lenge, når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bli gravid i ventetiden. Samboer takler det ganske dårlig, mens jeg har enda ikke grått en tåre. Jeg har hatt en magefølelse i 10 år på at det var noe veldig feil med meg, derfor kom det ikke som noe stort sjokk å få det bekreftet. Bare glad jeg endelig har fått et svar, og tenker at man får ta det som det er. Kirurgen mente heldigvis at det var veldig gode muligheter for meg å bli gravid ved prøverør siden jeg har eggløsning hver mnd, og samboers sæd prøve er helt normal. I morgen skal jeg fortelle alt til mamma og pappa, de vet ikke engang at vi har prøvd. Kjenner at jeg trenger min mor fremover, spesielt siden hun er lege. Greit å ha noen å gå til om ting jeg lurer på når vi nå må igjennom denne prosessen. Så det var det. MASSE lykke til til dere andre her, jeg håper spirene sitter i løpet av våren Jeg forsvinner nok ut av IKM gruppene de neste mnd. Hilsen meg Det var jo triste nyheter, men deilig å få ett svar. Bra du har tatt steget med å få sjekket opp. . Skal krysse fingre for deg på at dette går fort:) masse masse lykke til:D
Ønsker meg en til<3 Skrevet 24. april 2013 Forfatter #69 Skrevet 24. april 2013 Hei folkens. Da er laparoskopien over. Det gav et knusende resultat, men i allefall et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid på de totale 7 årene jeg har gått uten prev. (1 år med nåværende samboer) Jeg hadde enormt med sammenvoksninger, så mye at de ikke engang klarte å gjennomføre laparoskopien. Sannsynligvis er egglederne ødelagt, men han kunne ikke engang se dem pga sammenvoksningene. Han sa at jeg aldri kommer til å bli gravid på naturlig måte, og at prøverør er eneste veien å gå. Vi bestilte derfor time med engang hos gynekolog på Volvat, og skal inn dit i morgen tidlig før samboer drar offshore, slik at hun kan sende henvisning til prøverør med en gang. Har time hos vanlig gynekolog om 3 mnd, men ingen sjans at jeg venter så lenge, når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bli gravid i ventetiden. Samboer takler det ganske dårlig, mens jeg har enda ikke grått en tåre. Jeg har hatt en magefølelse i 10 år på at det var noe veldig feil med meg, derfor kom det ikke som noe stort sjokk å få det bekreftet. Bare glad jeg endelig har fått et svar, og tenker at man får ta det som det er. Kirurgen mente heldigvis at det var veldig gode muligheter for meg å bli gravid ved prøverør siden jeg har eggløsning hver mnd, og samboers sæd prøve er helt normal. I morgen skal jeg fortelle alt til mamma og pappa, de vet ikke engang at vi har prøvd. Kjenner at jeg trenger min mor fremover, spesielt siden hun er lege. Greit å ha noen å gå til om ting jeg lurer på når vi nå må igjennom denne prosessen. Så det var det. MASSE lykke til til dere andre her, jeg håper spirene sitter i løpet av våren Jeg forsvinner nok ut av IKM gruppene de neste mnd. Hilsen meg Det var jo triste nyheter, men deilig å få ett svar. Bra du har tatt steget med å få sjekket opp. . Skal krysse fingre for deg på at dette går fort:) masse masse lykke til:D
Lilita85 Skrevet 24. april 2013 #70 Skrevet 24. april 2013 Hei folkens. Da er laparoskopien over. Det gav et knusende resultat, men i allefall et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid på de totale 7 årene jeg har gått uten prev. (1 år med nåværende samboer) Jeg hadde enormt med sammenvoksninger, så mye at de ikke engang klarte å gjennomføre laparoskopien. Sannsynligvis er egglederne ødelagt, men han kunne ikke engang se dem pga sammenvoksningene. Han sa at jeg aldri kommer til å bli gravid på naturlig måte, og at prøverør er eneste veien å gå. Vi bestilte derfor time med engang hos gynekolog på Volvat, og skal inn dit i morgen tidlig før samboer drar offshore, slik at hun kan sende henvisning til prøverør med en gang. Har time hos vanlig gynekolog om 3 mnd, men ingen sjans at jeg venter så lenge, når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bli gravid i ventetiden. Samboer takler det ganske dårlig, mens jeg har enda ikke grått en tåre. Jeg har hatt en magefølelse i 10 år på at det var noe veldig feil med meg, derfor kom det ikke som noe stort sjokk å få det bekreftet. Bare glad jeg endelig har fått et svar, og tenker at man får ta det som det er. Kirurgen mente heldigvis at det var veldig gode muligheter for meg å bli gravid ved prøverør siden jeg har eggløsning hver mnd, og samboers sæd prøve er helt normal. I morgen skal jeg fortelle alt til mamma og pappa, de vet ikke engang at vi har prøvd. Kjenner at jeg trenger min mor fremover, spesielt siden hun er lege. Greit å ha noen å gå til om ting jeg lurer på når vi nå må igjennom denne prosessen. Så det var det. MASSE lykke til til dere andre her, jeg håper spirene sitter i løpet av våren Jeg forsvinner nok ut av IKM gruppene de neste mnd. Hilsen meg Lykke til Sienna85!! Ønsker alt godt for deg, fantastisk at du endelig har fått svar og at det er hjelp å få :-)
rasekatten Skrevet 25. april 2013 #71 Skrevet 25. april 2013 Hei folkens. Da er laparoskopien over. Det gav et knusende resultat, men i allefall et svar på hvorfor jeg aldri har blitt gravid på de totale 7 årene jeg har gått uten prev. (1 år med nåværende samboer) Jeg hadde enormt med sammenvoksninger, så mye at de ikke engang klarte å gjennomføre laparoskopien. Sannsynligvis er egglederne ødelagt, men han kunne ikke engang se dem pga sammenvoksningene. Han sa at jeg aldri kommer til å bli gravid på naturlig måte, og at prøverør er eneste veien å gå. Vi bestilte derfor time med engang hos gynekolog på Volvat, og skal inn dit i morgen tidlig før samboer drar offshore, slik at hun kan sende henvisning til prøverør med en gang. Har time hos vanlig gynekolog om 3 mnd, men ingen sjans at jeg venter så lenge, når jeg vet at jeg uansett ikke kommer til å bli gravid i ventetiden. Samboer takler det ganske dårlig, mens jeg har enda ikke grått en tåre. Jeg har hatt en magefølelse i 10 år på at det var noe veldig feil med meg, derfor kom det ikke som noe stort sjokk å få det bekreftet. Bare glad jeg endelig har fått et svar, og tenker at man får ta det som det er. Kirurgen mente heldigvis at det var veldig gode muligheter for meg å bli gravid ved prøverør siden jeg har eggløsning hver mnd, og samboers sæd prøve er helt normal. I morgen skal jeg fortelle alt til mamma og pappa, de vet ikke engang at vi har prøvd. Kjenner at jeg trenger min mor fremover, spesielt siden hun er lege. Greit å ha noen å gå til om ting jeg lurer på når vi nå må igjennom denne prosessen. Så det var det. MASSE lykke til til dere andre her, jeg håper spirene sitter i løpet av våren Jeg forsvinner nok ut av IKM gruppene de neste mnd. Hilsen meg det var trist at det gikk sånn. men håper dere får prøverør fort og at det sitter med engang lykke til trøste klem
Cammy5 Skrevet 25. april 2013 #72 Skrevet 25. april 2013 Jeg melder meg på MANDAG 29: Ønsker med en til<3 Vera831 En til, please. (13pp) TIRSDAG 30 Rasekatten ONSDAG 1 Silckely TORSDAG 2 Kaffemocca FREDAG 3 Januarmirakelet Cammy5 LØRDAG 4 SØNDAG 5 Verbena Paulita Thalila GRAVID! Ny pp:
Ønsker meg en til<3 Skrevet 25. april 2013 Forfatter #73 Skrevet 25. april 2013 Da har jeg testet, blendahvit, ikke så rart siden det er IKM søndag eller mandag... Tror eller ikke at det har klaffet denne mnd. Men innbilt svangerskap blir det nok snart, for lysten står det ikke på..... Blir snart sprø:/ noen andre som kjenner noe da??
En til, please. Skrevet 25. april 2013 #74 Skrevet 25. april 2013 Uff, Ønsker..men klart det er et stort håp for deg! Krysser fingre! Selv har jeg absolutt nada av symptomer, men kjenner det blir spennende på mandag Lykke til alle sammen i uka som kommer.
Ønsker meg en til<3 Skrevet 26. april 2013 Forfatter #75 Skrevet 26. april 2013 Da kom TR!!!. Masse lykke til dere andre:) krysser fingre for mange positive tester:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå