Gå til innhold

Rå sommerkotelett, se her vær så snill..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste nettopp sommerkoteletter til middag. De har blitt tint fra dypfrosset tilstand i kjøleskap siden i går. Var ikke helt opptint. Stekt på stekepanne i noen minutter før de sto i form i stekeovn på 200 grader i 15 min.

Jeg tok en og spiste den. Registrerte at den var litt rosa inni men turte ikke kommentere det da samboer er litt lei min opptatthet av gjennomstekt kjøtt. Etterhvert klarte jeg ikke la vær å spørre og da sier samboer at den så lite stekt ut og viste meg hans som hadde en myyye lysere farge inni. Så stekt ut iforhold til min :(

Nå er jeg ganske redd. Hvor stor sannsynlighet er det for at dette var garlig for snuppa i magen?? Er 28 uker på vei... Uff likte ikke det her :'(

Anonym poster: 96b5d4edff8f6a65c1aaddee3b716235

Fortsetter under...

Skrevet

Fargen inni sommerkoteletter kan variere veldig. Jeg tenker at din var like godt stekt som din samboers kotelett.

Anonym poster: c78556637365692dbf06a68301d298ab

Skrevet

Rått svinekjøtt kan gi bendelorm, så derfor skal svinekjøtt alltid gjennomstekes uansett. Du tok et dårlig valg.

Anonym poster: d8a56acbcafa2da91f25708a9ca5614e

Skrevet

Sommerkoteletter er da røkte, så ingen fare

Anonym poster: 8a2b891a9c00f232476c1bd301d37a2d

Skrevet

Forskjellen på en sommerkotelett og en vanlig kotelett er at sommerkotelettene er røkt.

En kotelett som først er røkt, så fryst også stekt er det ikke så stor fare for at skal ha skadet babyen din altså..

Anonym poster: d17a6658c6b50ea90f369602ee968625

Skrevet

Ta det med ro,det er minimal sjanse for at du skulle få i deg noe rusk - dårlig stekt eller ei.

Ikke bry deg om den over her som sier du tok et dårlig valg,tosker finnes overalt...

Når man får friske og raske barn i U-land så tror jeg ikke du skal miste nattesøvnen over en litt dårlig stekt kotelett i strenge mat-Norge.

Anonym poster: 5ccd6540692bc09633a326b97012fb94

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...