Gå til innhold

Kjenner små,svake spark i uke 12-13. Er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er svangerskap nr. 2. Sist gang kjente jeg ikke bevegelse før i uke 16 og da var det mer som killing i magen (sommerfugl i magen).

Anonym poster: a7c474ec1b93730056e907f9c7eca460

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, med mindre du kan ha kommet litt lengre?

Anonym poster: 1b90fe765fde4d80f57db745dc511d9f

Skrevet

Det er fullt mulig :) kos deg med de herlige bevegelsene!

Skrevet

jeg tror ikke det er mulig. Må nok være noe annet

Anonym poster: a0db69e17dec8ef4bc54b9ab7c7c3a5f

Skrevet

Nei, spark er umulig, men kanskje bittelitt bevegelse? Jeg har fem svangerskap bak meg, og har blitt mer og mer var for dette hver gang.

Sist kjente jeg noe veldig forsiktig i uke 12. De som uteukker dette kategorisk har ikke kjent det vi har kjent. Men spark er det for tidlig til.

Koselig, eller hva? Men snart kommer nok de tvilende hatinnleggende. Bare vent! :-)

Anonym poster: 298ac9b851eb8fdf2877a0f8427b0840

Skrevet

Ikke spark kanskje, men romstering/bevegelse er nok mulig. Husker jeg kjente romstering fra samme tid i mine 2 siste svangerskap (har 4 barn)

Skrevet

Spark, nei. Bevegelser, ja. :)

Skrevet

Babyen er vel 5 cm da eller noe, så at du kjenner spark har jeg liten tro på.. Jeg har morkaka bak og kjente ikke spark før uke 17

Anonym poster: 1f5cc07743dd359ff22ccebaaa6cbc92

Skrevet

spark fra en 5 cm lang liten (nudelig) klump.. You wish. Sparkene er nok leamus i tarmene.. Som også kan oppstå uten å være gravid. Evnt er du lenger på vei..

Anonym poster: 819fcfb9ecc50401e7215cc5f9c551e3

Gjest meg&mini
Skrevet

Spark er vel ikke helt mulig pga fosteret er så lite og har ikke så mye kraft, men liv er mulig å kjenne ja! Jeg var 12 uker på vei da jeg kjente første tegn til liv.

På ultralyd i slutten av uke 13 sa jordmoren at morkaken lå oppe og bak, at babyen var svært aktiv der inne og at var fullt mulig at jeg allerede hadde kjent liv. Altså de spretter jo rundt i livmoren og "smeller" inn i veggene så det er ikke rart at vi kjenner noe, nei:) Jeg er 15 uker på vei og kjenner noe nesten hver dag nå. Koselig!

Jeg er også andregangs:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...