Gå til innhold

Hva er moderators holdning til medlemmer som spammer forumet?

Anbefalte innlegg

På Anonym er det for tiden en eller flere som svarer OK på hver eneste tråd som blir lagt ut, gjerne opp til 10-20 ganger i samme tråd. Et menneske har sågar opprettet en egen profil kun for dette formålet. Vi er flere som rapporterer dette, men jeg lurer på om det er noen vits. Bryter hun forumets regler, får hun noen reaksjon, blir innleggene slettet (jeg ser at noen ble slettet i går)?

Poenget mitt er ganske enkelt: er det vits for oss å rapportere? Hvis ikke er det jo meningsløst å spamme moderator med reaksjoner som ikke blir gjort noe med.

Anonym poster: e68c9164b3d367342f6641da2f1e1839

Fortsetter under...

Hei!

Vi liker selvsagt ikke det. Det tar lang tid som vi heller bruker på å finne ting som er støtende for å holde et hyggelig forum for alle. Det er ikke noe upassende, men det forstyrrer bra diskusjoner i forumene. Vi setter stor pris på rapporteringer da vi moderatorer dessverre ikke har rettighetene til å sperre noen eller slette deres konto for vilkårsbrudd. Håper dere har forståelse for dette.

Ha en fortsatt glad påske!

Mvh

Moderator

Mulig jeg er litt i feriemodus, men jeg skjønte ikke helt hva konklusjonen ble her.

Vil dere at vi skal rapportere, men dere har ingen myndighet til å fatte tiltak mot de som spammer? Så eneste som skjer når vi rapporterer er at dere sletter den gjeldende tråden og bare venter på neste (ref OK! og Jarletrådene f.eks)?

Anonym poster: e68c9164b3d367342f6641da2f1e1839

Du / dere skriver i en annen tråd:

"Vi sletter ikke en bruker om den ikke har gjort brudd på våre medlemsvilkår.

Ser vi att det blir mange rapporter på en og same medlem så tar vi det til vurdering."

Men du mener (nå?) at dere ikke kan gjøre noe som helst. Merkelig opplegg.....

Annonse

Gjest meg mamma?

Hei!

Vi liker selvsagt ikke det. Det tar lang tid som vi heller bruker på å finne ting som er støtende for å holde et hyggelig forum for alle. Det er ikke noe upassende, men det forstyrrer bra diskusjoner i forumene. Vi setter stor pris på rapporteringer da vi moderatorer dessverre ikke har rettighetene til å sperre noen eller slette deres konto for vilkårsbrudd. Håper dere har forståelse for dette.

Ha en fortsatt glad påske!

Mvh

Moderator

Mener du at dere ikke kan stenge ute brukere som mobber og trakasserer andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...