Gå til innhold

Overproduksjon av slim i halsen....

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt tett de siste dagene..Er 40+3..Forrige natten bare snorket jeg og gispet etter luft..Nå har jeg kjent masse slim i nese og hals og har aldri turt å sovne helt..Merket at baby var veldig! aktiv og pressa ned og styra med armer og bein overalt..Stod opp og gikk på badet..Når jeg sa hoster så kommer det utrolig mye slum og det gir seg ikke...Jeg må liksom dra det ut av munnen..Jeg snyter meg,brekker meg og kaster opp..Jeg er bedre nå men det sitter fortsatt slim i hals og nese som jeg ikke får vekk..Det hjalp kanskje med litt vann men tør ikke helt sovne..

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144033515-overproduksjon-av-slim-i-halsen/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små

Huff det høres vondt ut!

Du er vel snart fødeklar du, men jeg har merket at jeg er litt mer slimete i halsen og veldig tett i nesen. Jeg prøver å unngå for mye melkeprodukter pga dette.

Det værste for meg er tett nese og er helt nødt til å ta nesespray selv om jeg har gått på den mer en 10 dager :(

Saltvann hjelper i 2 min.

Isj!

Jeg sliter veldig med tett nese og tungpust og har gjort det den siste måneden. Føler ikke at jeg klarer å fylle lungene tilstrekkelig med luft og føler at jeg har noe slim som tetter.. Det blir stadig verre og i dag har det vært spesielt ille. Får ikke sove, bare sitter og hiver etter pusten. Lillebror i magen er veldig aktiv nå og trykker på der nede slik at jeg må heseblese meg ut på wc hvert kvarter, takk lille venn.. :P Er 38+0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...