Gå til innhold

Stille frem klokka - hva da med eggeløsningssprøyta?

Anbefalte innlegg

Det er nok bare jeg som "uroer" meg mer enn nødvendig. Men må likevel forhøre meg. Jeg har fått tidspunkt på når jeg skal sette eggeløsningssprøyta, på mandagskvelden. Glemte å spørre legen om det var tatt hensyn til at vi stiller klokka frem i helga.

Noen som vet noe rundt sånt? Det viktigste er vel at selve egguthentingen blir gjordt etter riktig antall timer? For dem stiller vel selvfølgelig klokka på sykehuset også.... Hihi!

Hormonell og urolig på en gang, vil jo ikke at noe skal gå skeis nå pga justering av klokka! ;-)

Fortsetter under...

Har full forståelse for alle spørsmål og bekymringer! :)

Sett sprøyta det klokkeslettet du har fått du. Uavhengig av klokkestillingen. Viktigste er,som du sier selv også,at det går så og så,lang tid til egguttaket,etter sprøyta er satt! :)

Lykke til. Kommer til å gå kjempebra! ;)

Det har sykehuset tatt hensyn til. Det er jo antall timer fra sprøyta tas og til uttaket som er viktig, og her er det ingen risiko ettersom det ikke skal stilles noen klokke mellom mandag kveld og onsdag morgen. Vil du dobbelsjekke så er det vanlig at EL-sprøyta tas 36 timer før uttaket. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...