Lykketroll13 Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 I det ene øyeblikket er jeg kjempevarm. Senere fryser jeg. Virker som termostaten i kroppen min er helt på bærtur. Flere som opplever det samme? Er i uke 5.
Glajenta ♥ Skrevet 30. mars 2013 #2 Skrevet 30. mars 2013 Jeg er i uke 8 og har siden jeg ble gravid vært iiiiskald. Særlig på kvelden, og har lagt meg i hel pysj, ullsokker, varmeflaske og med to dyner På ett eller annet tidspunkt i løpet av natten snur det om og jeg blir veldig varm;-) Jaja ;-)
*Villekulla* Skrevet 31. mars 2013 #4 Skrevet 31. mars 2013 Jeg var sånn i går. Svetta som en gris i det ene øyeblikket og frøys ihjel i det neste...
snart 4 barns mamma75 Skrevet 1. april 2013 #5 Skrevet 1. april 2013 samme her er litt over 8 uker på vei og svetter og fryser om ennannnen ....
13q Skrevet 1. april 2013 #6 Skrevet 1. april 2013 har også begynt med dette de siste dagene, men mest på kvelden..spesielt når jeg skal legge meg. Inatt var det helt grusomt, var så sinnsyk varm at søvn var ikke et alternativ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå