Jente02gutt04jente12 Skrevet 30. mars 2013 #1 Skrevet 30. mars 2013 I vinter har min familie hatt hver sin runde med influensa, omgangssyka og diare, det har vært veldig smittsomt. Mine to eldste på 11 år og 8 år fikk høy feber og var i dårlig forfatning i tre runder hver. Og vi voksne har også vært syke, huff for en vinter. Men min yngste på nå 11 mnd har knapt hatt symptomer, hun gulpet litt ekstra en periode men ellers har hun vært frisk i hele vinter. Hun er under utredning pga hypotone muskler og er veldig forsinket utviklet, hun er terminfødt. Hun har også store mandler og er hele tiden tett i nesa.Kan hun ennå ha antistoffer fra meg i kroppen, trudde det bare var første halvåret? Det ble også funnet forhøyede verdier av antistoffet igG i blodet hennes. Jeg er selvfølgelig veldig glad for at hun har vært frisk i vinter men synes det er rart at hun berget da vi andre fikk det så voldsomt. Noen andre som har småbarn med sterkt immunforsvar? Jeg er litt redd for at hun vil få alt sånn plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå