Tyr86:-) Skrevet 29. mars 2013 #1 Del Skrevet 29. mars 2013 Etter SA i januar så har jeg testet positivt igjen!:-) beregnet termin er 3 desember! Dette blir vår første:-) gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vicky 83 Skrevet 29. mars 2013 #2 Del Skrevet 29. mars 2013 Gratulerer! Jeg har vært i din situasjon. Den første graviditeten endte i SA, men ble gravid veldig raskt etterpå. Det var utrolig godt. Vi brukte et år på første graviditeten, den endte i SA i uke 6, og så ble jeg gravid igjen i neste periode. En utrolog lettelse! Har nå en frisk, fin og meget akiv gutt på snart tre år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lessismore Skrevet 30. mars 2013 #3 Del Skrevet 30. mars 2013 Gratulerer! Jeg sniker litt her inne jeg og. Fikk svak positiv test igår, og litt sterkere idag. Tør ikke helt å hoppe i taket ennå, men hååååååper å melde meg inn her! Hvis spiren sitter, blir det termin rundt 11.12.13. Kul dato! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyr86:-) Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 30. mars 2013 Gratulerer! Jeg sniker litt her inne jeg og. Fikk svak positiv test igår, og litt sterkere idag. Tør ikke helt å hoppe i taket ennå, men hååååååper å melde meg inn her! Hvis spiren sitter, blir det termin rundt 11.12.13. Kul dato! Gratulerer, det var terminen sin:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå