HH80 Skrevet 29. mars 2013 #1 Skrevet 29. mars 2013 4 uker siden sa til søndag . Tok en cb digital på mandag som viste gravid ! Tok en cb pluss og en a1 Igår som viste svak positiv ... A1 var sterkere enn cb noe som er rart da cb er mere følsom . Ny cb test idag tidlig som viser svak positiv !!!! Ikke får jeg målt noe hcg hos lege før over påske ! Hvis jeg er gravid på nytt burde jo snart streken bli sterkere !!! B
mamma+litenspire Skrevet 29. mars 2013 #2 Skrevet 29. mars 2013 Ka om du tar en test som viser hvor mange uker du evt er på vei?
HH80 Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2013 Ja jeg tenkte på det .får kjøpe imorgen . Det sies jo at styrken på streken ikke har noe å si .. Og folk opplever jo svakere streker etter å ha hatt tydelig strek for så at den da blir sterkere igjen ..' Men jeg har ikke helt troa nå da ... Tror det er hcg som henger igjen , men dette øker jo sannsynligheten for å bli gravid ; ) så aldri så galt ! Så lenge ikke tante grusom er her !!
BettaBett Skrevet 29. mars 2013 #4 Skrevet 29. mars 2013 Hei... Jeg hadde en sa i uke 7 for et års tid siden... den gangen testet jeg svakt positivt rundt 1,5 mnd etter spontanaborten.. hcg gikk veldig sent ut, og jeg var hos lege og målte et par ganger og så at det gikk nedover sakte med sikkert! Skal skrive under på at det var frustrerende ja! spesielt når en vil komme fort videre å prøve på nytt..
HH80 Skrevet 29. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2013 Ja deg her er frustrerende !! Imorgen kjøper jeg en digital test !! Gidder ikke analysere streker lenger ; )) er bedt bort imorgen og vil gjerne ha klarhet i om hva som skjer ... Blir jo spm med en gang man takker nei til vin f. Eks !! Syns det er rart puppene plutselig skulle bli større hvis ikke mensen er rett rundt hjørne og jeg ikke er på tjukka ? Men kan mensen være rett rundt hjørnet hvis jeg har hcg rester etter aborten i kroppen ?? Herregud man blir jo helt opphengt i det her når det står på ; ))
Kokosbolla:) Skrevet 30. mars 2013 #6 Skrevet 30. mars 2013 Jeg fikk mensen igjen etter aborten for tre dager siden,så tok ca en mnd etter aborten..krysser fingrene for at den ikke kommer hos deg:)
Kokosbolla:) Skrevet 30. mars 2013 #7 Skrevet 30. mars 2013 Jeg fikk mensen igjen etter aborten for tre dager siden,så tok ca en mnd etter aborten..krysser fingrene for at den ikke kommer hos deg:)
BettaBett Skrevet 30. mars 2013 #8 Skrevet 30. mars 2013 Hmm.. Jeg tror nok ikke du får eggløsning før hcg er ute av kroppen, og dermed heller ikke mensen, men jeg tør ikke garantere.. Krysser fingrene for deg, at gammel hcg er ute for lengst, og at du er blitt gravid på nytt!
HH80 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2013 Ja det her er forvirrende ... Skal ned å kjøpe digital nå men selvom sen viser gravid så tror jeg ikke jeg er det .. Er litt øm nederst på hø side så kjennes mere ut som el på gang ! Heldig du kokosbolla som har fått mensen , da er lissom alt i rute igjen : ))
Kokosbolla:) Skrevet 30. mars 2013 #10 Skrevet 30. mars 2013 Er veldig klar for å bli gravid igjen:) men skjønner litt hvorfor jeg burde ha en mens før jeg prøver igjen.Blør lenger og kommer litt størknet gammelt blod ut så tok jammen litt tid før alt etter bo var ute fra livmoren.
Kokosbolla:) Skrevet 30. mars 2013 #11 Skrevet 30. mars 2013 Er veldig spent på hva testen din sier:)det jeg fant på nettet sier at hcgen blir fort lav etter en sa,så jeg tror du er gravid:D
HH80 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 30. mars 2013 testen viser gravid, men nå ser det ut som mensen er på vei... litt blod på papiret. forstå det den som kna
HH80 Skrevet 30. mars 2013 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2013 jeg ringte gyn likesågodt.. der sa en hyggelig dame at hcg hang igjen i opptil 5 uker og at mensen kom tilbake etter 4-6 uker. Så ja... sa hun mensen får du selv med noe hcg i kroppen : ) så da er jeg i rute, alt er normalt og så satser vi på Januar spire begge to Kokobolla : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå