Gå til innhold

Noen med termin helt i slutten av november beg. av des. som vil være med på en skravletråd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lest at man ved tidlig ultralyd må ha full blære? Er må man det, eller er det bare tull? :)

Jeg fikk beskjed om å tømme blæra først, så tror nok det er det vanlige ;)

Ang. magefølelse og kjønn så har jeg hatt rett med de første to, men denne gangen er jeg mer usikker faktisk! Drømte før jeg våknet at jeg fikk tvillinger :P Tror egentlig mest at det er jente, men vi får forhåpentligvis vite det helt sikkert i juni ;) Spiller uansett ingen rolle, da vi har en av hver fra før, så har da litt klær.

Takk for svar:)

jeg har magefølelse på en gutt! Men det er jo vanskelig og vite noe som helst helt sikkert enda! Går det på noen måte an å merke forskjell på gutt og jente på annet enn mageform?! Mener sånn tidlig i svangerskapet? :)

Nei, du merker det ikke på annet enn magefølelsen, som hos mange stemmer :) Mageformen kommer an på din egen kroppsfasong, livmorform og hvordan babyen ligger plassert. Ingenting som med sikkerhet kan skille kjønnene fra hverandre utenom ultralyd og div. prøver som ikke er lov her til lands for å avsløre kjønn.

De sier at man er oftest mer kvalm og større rompe hvis jente og større mage og halsbrann ved gutt, men veldig forskjellig fra folk da. Stemte sist for meg:)

Kommer til å ta tidlig UL i ca uke 14... jordmor klarte sist å si kjønnet. Klarer ikke å vente til uke 18/20

Jeg kommer til å bli henvist til tidlig UL nå snart p.g.a. at jeg hadde en abort rett før dette svangerskapet (en MA som ble fjernet uke 9). Er nå etter mine beregninger 7+6, så bør få tidlig UL ganske snart.. :) Kjønnet bryr jeg meg ikke om å vite før ved ordinær UL.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...