Gå til innhold

Noen med termin helt i slutten av november beg. av des. som vil være med på en skravletråd?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I følge terminkalkulator er jeg 5+0 og jeg har vært kvalm siden 3+5, men nu er det sånn at det kommer og går:) ellers har jeg veeeldig vonde bryst, får halsbrann av og til. Veldig vondt i korsryggen, så får veldig vondt hvis jeg går litt for mye. Stikkinger har det også vært, men det har gått over:) Og ellers er man ofte trøtt og sliten. Dette er min hverdag og gleder meg veldig til den lille kommer:) (så fremst alt går bra)

Jeg er 5+6 i dag jeg og syns tiden går saaaaakte! Dette er mitt tredje barn og begge de andre gangene har jeg vært kjempe dårlig! Liker egentlig derfor ikke at jeg har så få symptomer... Gleder meg til de første tolv ukene er overstått ja! Termin er ca. 25 november :)

Hei. Er litt småkvalm og uggen, men skal ikke klage:-) Strålende fornøyd og vi gleder oss til lillebror/søster kommer, og håper alt går bra denne gangen. Rundt 7 uker, var på tidlig ul og så et lite hjerte som slo:-) Noen stikkinger som gjør meg nervøs, men tror det går bra. Baby ventes midten av november ( litt uklart enda pga ustabil syklus etter MA). Koselig med skravletråd:-)

Hei ;-) Er idag 4+5. har termin 1.desember. Bor i Haugesund, e 28år. Jente på 10 fra før av. Dere da? Ingen gravidsymptomer nesten. Svetter en del under armene, og litt ekstra tissing. Murring i magen og litt vondt i korsryggen. Eller i toppform.

Annonse

Hei! Jeg har termin 3/12. Har en gutt på 5 fra før. Han vil være nærmere 6 1/2 når babyen kommer. Noen flere som har såpass stor aldersforskjell på ungene som kan dele litt erfaringer?

Hei! Er 5+3 i dag, antatt termin 1. desember :) Førstegangsgravid og kjempespent! Ikke så mye symptomer enda, litt stikking nederst i magen, øm i brystene og ellers i kroppen også.

Jeg venter nr.3, har samboer og to felles barn på 7,5 og 5 år. Termin er rundt 22.-23.november :)

Ble visst gravid på første EL etter en MA i februar og venter nå på å få time til lege og henvisning til tidlig UL. Håper virkelig det går bra denne gangen, for nå er jeg lei av å være kvalm uten at det blir noe :)

Var du kvalm når du mista og? Ja får håpe det går denne gangen da! Vi er ca like langt på vei vi da! Har vurdert tidlig ul jeg også, men privat da. Tror liksom ikke helt på om det er noe inni der hehe.. Mine to andre svangerskap hadde jeg blødninger så fikk se hjertet tidlig <3

Ja, jeg var megakvalm sist også ja, da jeg mistet. Trodde jo selv det var et godt tegn, selv om jeg hadde en følelse av at noe var galt. Fikk en merkelig utflod fra jeg var 7 uker, som gjorde meg mer bekymret, så det var derfor jeg dro på tidlig UL den gangen. Fikk bekreftet da jeg var 9 uker på vei at embryoet hadde stoppet ved 4-5 uker.

Nå føler jeg egentlig at alt er normalt, bortsett fra at jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 5. Men det er jo 2,5-3 uker siden nå, og kvalme, ømme brystvorter og positiv test kom jo først nå i helgen.

Kom ikke gjennom til lege på telefon, så bestilte time på sms, men fikk ikke time før 29.april! Så skal prøve å ringe litt senere og håpe på mindre telefonkø..

Annonse

[quote name=Tredjemann på vei :D' timestamp='1364892058' post='145209434]

Ja, jeg var megakvalm sist også ja, da jeg mistet. Trodde jo selv det var et godt tegn, selv om jeg hadde en følelse av at noe var galt. Fikk en merkelig utflod fra jeg var 7 uker, som gjorde meg mer bekymret, så det var derfor jeg dro på tidlig UL den gangen. Fikk bekreftet da jeg var 9 uker på vei at embryoet hadde stoppet ved 4-5 uker.

Nå føler jeg egentlig at alt er normalt, bortsett fra at jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 5. Men det er jo 2,5-3 uker siden nå, og kvalme, ømme brystvorter og positiv test kom jo først nå i helgen.

Kom ikke gjennom til lege på telefon, så bestilte time på sms, men fikk ikke time før 29.april! Så skal prøve å ringe litt senere og håpe på mindre telefonkø..

Grunnen til at jeg var kvalm sist var at alt annet utviklet seg normalt, unntatt foster, så hormoner og alt stemte med svangerskapslengden.

Henger meg på her jeg! Termin 4. Desember, ingen symptomer bortsett fra trøtthet og noe stilling i magen. Første svangerskap og har lest meg helt paranoid om SA og MA :/ håper alt går bra med alle oss her inne :) 5 + 2 idag, BMW :)

Kan bli litt sprø av SA og MA kjenner jeg og. Vi får satse på at det er en sterk liten krabat som har klora seg fast :)

Tatt blodprøve i dag for å bekrefte graviditeten, testene er ihvertfall klar. Tok en på legekontoret i dag og ho som testa klemte ut av seg "denne trengte ikke 3 min for å bli positiv" :)

Første legetime i forbindelse med graviditet blir da i uke 9 ser det ut til. Spennende tider foran oss, helt nytt alt :)

Har begynt med et mage problem allerede jeg! Jeg er 6+4 å folk kan si hva de vil men det vises allerede!!! Ei venninne sto å kikka opp å ned på magen min mens jeg snakka med hu i dag hehe... Klarte ikke se meg i øynene, men jeg sa ingenting foreløpig ;) er tredje gans så kanskje derfor?! Gøy at vi er så mange flergangsfødende her inne da!

her venter jeg og nr 3 å er ca 5 uker på vei me antatt termin 10 des. men alt nå kan man se jeg har mage.. så blir tøft å vannskelig å sjule at jeg er gravid denne gangen :P

Hei. Jeg er 30 år, tror jeg har termin 1.12 sånn ca... (veldig ustabil mens). Har to barn fra før 5 og 1 år. Hatt en sa i uke 40.

Er veldig spent på hvordan dette går :)

Heisan alle!

"Jente" på 32 år her. Bor på østlandet og har samboer, hund og jente på 2 år. Foreløpig termin er 11.12.13, men det kan godt hende den blir før. (Store muligheter for keisersnitt pga trøblete fødsel sist som endte i hastesnitt.)

Gleder meg til graviditeten bare jeg kommer over den magiske grensa på 12 uker! :)

hei, 23 nov ifl unnfangelse men fra første mensdag så rundt 28 nov. 33 år og bor utenfor Stavanger. Har en jente på 19 mnd fra før.

kvalm og sliten..offshore samboer nå på tredje uken så kjenner at min lille tulle tar knekken på meg. Som sist blir det privat UL slutten av denne mnd.

Noen som har en magefølelse hvilken kjønn barnet blir? Hadde rett sist men usikker denne gangen.

Har også mann offshore på tredje uken nå... Men heldigvis ikke mange dager igjen!! Mine barn er heldigvis litt eldre så de underholder seg selv mye i disse dager der jeg sliter litt med formen ;) Skal ikke klage, var mye kvalmere de forrige svangerskapene! Jeg overlever viss formen holder seg såpass bra fremover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...