Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jenter...

På vei ut for å gå av meg sinnet her...

Men, hva tror dere?

Hadde mensen 10. mars. Skulle starte på synarela i dag, og forventet mens igjen 9. april.... men for fire dager siden begynte brun gugge å komme utav meg. Bare litt, hver dag. Jeg tror dette her er en veeeldig kort syklus, og at den brune gugga er en veldig dårlig mens (pleier som regel å blø kjempe masse). Det samme skjedde i januar. Da var det 17 dager mellom en vanlig mens og en dårlig mens. Denne gangen er det 15 dager mellom hvis denne brune gugga er en menstruasjon....

Jeg begynte med sprayen i dag, slik som planlagt. Har prøvd å ringt sykehuset en million ganger. Ingen svar.

Når jeg først når igjennom på tlf så får jeg vel beskjed om at forsøket er ødelagt før det er begynt?? Eller???

Dette etter å ha ventet i snart 1 år siden jeg fikk henvisning til prøverør... sååå trist :'(

Fortsetter under...

nei f**n. d var 16 dager mellom forrige gang, ikke 17.. :(

til info har jeg normalt syklus på 30 dager... så i 2013 har d forløpt slik:

11.januar: vanlig mens i 7 dager

27.januar: dårlig mens i 7 dager (brun gugge og små ferske blødninger)

10. mars: vanlig mens i 7 dager

25. mars: små mengder brun gugge frem t.o.m. i dag...

eller...

kan d hende at det har skjedd en befruktning begge gangene??? både i januar og nå i mars? At det er derfor jeg har fått brun gugge ut, og at det er derfor det har vært så langt opphold mellom disse vanlige menstruasjonene? (11.januar til 10.mars er jo en veldig lang syklus)....

Det du kaller brun gugge kaller jeg spotting. Jeg har endometriose og den har sin egen syklus på ca. 28 dager. Jeg har dette i tillegg til vanlig mensen. Jeg får denne brune gugga noen dager før vanlig mensen for så å få vanlig mensen etterpå. Denne spottingen har ikke hatt noe å si for forsøkene mine, blødningene har ikke stoppet meg i å ta nesespray og sprøyter. Tror ikke du trenger å bekymre deg for dette. Fortsett å ta synarela du, også stopper den opp systemet også blir det en "ny start" etterpå.

2. desember, mensen etter avbrutt forsøk (fem dager med mensen)

26. desember, spotting i fire dager frem til mensen 30. desember (fem dager mensen)

15. januar, spotting i ni dager frem til mensen 24. januar (fem dager med mensen)

Startet på nesespray 13. februar, begynte å spotte 15. februar, spotting i åtte dager frem til mensen 23. februar (seks dager med mensen og fire dager med spotting etter det igjen)

Som du ser, har jeg mye "brun gugge" :)

Fikk ut seks egg, tre modne, og to befruktet. Ruger på begge to på rugedag 14.

Som sagt, tror ikke den "brune gugga" har noe å si altså. Du hadde jo vanlig mensen den 10. mars og det var den som styrte når du skulle begynne med synarela.

tusen takk for svar jenter!! :)

jeg spotter jeg også før vanlig mens. kan spotte opptil 1 uke. men har aldri hatt spotting i flere dager for så å være fri for både spott og mens i ukesvis før mensen kommer igjen. d er dette som bekymrer meg...

men godt å vite at dere har trua på at dette kan gå bra :) igjen, takk!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...