Gå til innhold

Rier som plutselig forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått snart ett døgn me rier, regelmessige me ca 5-7 min mellom. Har også kjent noe som føltes som litt av vannet som gikk og har hatt en del tegningsblødning iløp av dagen. Men nå dabber plutselig reine av? Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet at rier kan stoppe opp,men kor vanlig det du skriver er vet æ desverre ikke.

Æ hadde ringt føden med en gang hvis jeg hadde vært i dine sko:-)

Hvordan går d nå?

Skrevet

Etter hva jeg har skjønt er ikke d uvanlig.hvis du tror vannet er gått burde du ringe føden og få sjekket d, pga infeksjonsfaren hvis du går for lenge uten st d starter igjen

Skrevet

Har gått sånn i flere uker her så det går tydelilgvis an ja! Ta en telefon til føden å hør hvis du tror vannet har gått. Hvis ikke så er det nok bare å vente.

Skrevet

Jeg sitter fortsatt her me rier, 5 cm åpning, moden og tøyelig, men det drøyer veldig.. Har nå hatt sterke rier i perioder før di avtar i perioder.. Men håper di siste 5 cm går raskere.. Nå er jeg leeeeei..

Skrevet

Ååå, lykke til. Snart har du bebisen din :) sååå gøy, gleder meg masse til jeg sitter i dine sko, :)

Skrevet

vet ikke om det er normalt,men hadde rier i 3 døgn:)

Skrevet

Endelig kan jeg si at riene faktisk kommer regelmessig med 5 min mellomrom. Di er sterke og vonde, men håååper det betyr at jeg snart er ferdig!!

Heldigvis kommer det noe fantastisk ut av dette! :)

Skrevet

Så bra, lykke til i innspurten :)

Skrevet

Lykke til. :-)

Skrevet

Masse lykke til:-)

Skrevet

Endelig kan jeg si at riene faktisk kommer regelmessig med 5 min mellomrom. Di er sterke og vonde, men håååper det betyr at jeg snart er ferdig!!

Heldigvis kommer det noe fantastisk ut av dette! :)

Så kjekt :) Heldige du som nærmer deg målet :) Masse lykke til :)
Skrevet

Har nå gått snart ett døgn me rier, regelmessige me ca 5-7 min mellom. Har også kjent noe som føltes som litt av vannet som gikk og har hatt en del tegningsblødning iløp av dagen. Men nå dabber plutselig reine av? Er dette normalt?

Hvordan gikk det med deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...