Gå til innhold

Man blir jo hrlt tussete! <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faktisk så tussete at man bruker ord man aldri noen gang har brukt før; tussete!

Jeg har kunnet kjenne frøkna i ett par uker. Har morkake på framsiden, ca midt på, så kjenner bare bevegelse/spark gangske lavt ned. De siste dagene har disse tatt seg opp, og det har kjebtes ut som at bevegelsene har forplantet seg videre til feks klesplagg, om dere skjønner.

Dermed har vi hatt ett par halvhjerta forsøk på å la kommende pappa kjenne.

Og jaggu, ikveld gikk det!

Han skvatt, og kom med ett litt skremt og nervøst utrop. Så ble han veldig rørt.

Han sa at han ikke trodde det skulle kjennes så godt. Veldig morsomt siden han har vært veldig sjalu på at jeg får kjenne spark.

Han flyr iallefall høyt her nå:P

Hvordan reagerte din kjæreste/samboer/mann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Her kjente jeg liv veldig tidlig, og mannen gikk og trippet i flere uker før det ble hans tur. Stolt og fornøyd da han endelig fikk kjenne det.

Noen uker etterpå begynte minien å sparke skikkelig hardt, da kom mannen med kommentaren: "er det virkelig normalt å se og kjenne det så godt så tidlig?" Og dette er hans fjerde barn...:P

Skrevet

Hehe. Her kjente jeg liv veldig tidlig, og mannen gikk og trippet i flere uker før det ble hans tur. Stolt og fornøyd da han endelig fikk kjenne det.

Noen uker etterpå begynte minien å sparke skikkelig hardt, da kom mannen med kommentaren: "er det virkelig normalt å se og kjenne det så godt så tidlig?" Og dette er hans fjerde barn...:P

Haha! Mannfolka blir visst like tussete!:P

Samboeren her syntes og det var rart at han kunne kjenne "sååååå tidlig!" men vi er jo over halvveis! :P

Morsomt at mennene blir sånn på barn nummer fire også!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...