Gå til innhold

Gode erfaringer ang å begynne med grøt for å sove lengre??

Anbefalte innlegg

Akkurat som med min. La på seg mer enn normalt (veide vel like mye på den tiden), godt med bleier av både det ene og det andre, men hun var ikke fornøyd med puppen(e). Av og til så vil de bare ikke. Har du god utdrivningsrefleks?

Fortsetter under...

Det anbefales vel å begynne rett på fast føde og droppe mme etter fire mnd:) ha heller litt morsmelk i grøten feks

Ok:) skal prøve.. Men hvorfor ikke mme?

Husker ikke 100% hvorfor, men det sto i et hefte jeg fikk av hs. Mener det heter "mat for spedbarn" eller noe. Dersombarnet er over 4 mnd anbefales det å gå på fast føde i tillegg til morsmelk istedenfor mme. Kan jo være pga melka i mme kanskje. Igår hadde jeg litt eple i hirsegrøten til vesla, det var veldig populært! Hun klarte endelig å svelge skikkelig også, har brukt en uke på å lære seg det hehe

Det anbefales vel å begynne rett på fast føde og droppe mme etter fire mnd:) ha heller litt morsmelk i grøten feks

Ok:) skal prøve.. Men hvorfor ikke mme?

Husker ikke 100% hvorfor, men det sto i et hefte jeg fikk av hs. Mener det heter "mat for spedbarn" eller noe. Dersombarnet er over 4 mnd anbefales det å gå på fast føde i tillegg til morsmelk istedenfor mme. Kan jo være pga melka i mme kanskje. Igår hadde jeg litt eple i hirsegrøten til vesla, det var veldig populært! Hun klarte endelig å svelge skikkelig også, har brukt en uke på å lære seg det hehe

Dette heftet, mye god info der!:)

http://www.helsedirektoratet.no/publikasjoner/mat-for-spedbarn/Sider/default.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...