Gå til innhold

Test fortsatt positiv snart 4 uker etter sa

Anbefalte innlegg

tok positiv cb digital mandag da var det 22 dager siden sa

Tok en cb vanlig nå og den er positv... svak positiv, men mannen ser krysset han også!! har det noe å si at den ene streken er svak??

Hva skal jeg tro nå? gravid eller rester etter hcg fra aborten??

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville gått til legen for å måle hcg nivået med noen dagers mellomrom. Da ser du om det stiger eller synker.

Det sies jo at en strek er en strek. Denne gangen fikk jeg en svak strek 2-3 dager før ikm og en tydelig strek på ikm.

Litt rart at du hadde en positiv test på mandag og en svak test i dag... men vet ikke hvem av de som er mest sensitive?

Lykke til! :-) Krysser fingrene for at en ny spire er på vei:-)

Du bør kontakte lege. Mulig noe sitter igjen. Jeg hadde utskrapning i uke 9, hadde da hcg på 13000, en uke etter på 270. Så kroppen trenger tid på å omstille seg. Fikk mensen 36 dager etter utskrapning. Du må ha ca 50 for at CB skal slå ut.. Og det kan du ha lenge etter sa. Jeg er "heldig" og får mensen raskt etter jeg har Mista...

Annonse

Tror lissom ikke noe sitter igjen . Det som kom ut ble undersøkt på sykehus og jeg blødde rikelig i 11 dager ...a1 testen som skal være mindre følsom enn cb pluss ble tydeligere positiv ... Tar ny test imorgen tidlig ! Heretter skal jeg bare kjøpe digital tester ! Da er det lissom ikke tvil : )

tok positiv cb digital mandag da var det 22 dager siden sa

Tok en cb vanlig nå og den er positv... svak positiv, men mannen ser krysset han også!! har det noe å si at den ene streken er svak??

Hva skal jeg tro nå? gravid eller rester etter hcg fra aborten??

Jeg hadde en spontanabort etter 12 uker, måtte også inn for en utskrapning. Da fikk jeg beskjed av legene på sykehuset at man kan teste positiv i inntill 9 uker etter en sa

Håper du er like heldig som meg da :) Jeg trodde jeg hadde fått tilbake mensen 5 uker etter aborten, men det var tydeligvis ikke en vanlig mens, for igår testet jeg klart positivt! Og med tanke på at kvalmen og sånt allerede er på plass, så må jeg ha blitt gravid på første EL etter aborten og er vel 7 uker nå :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...